הטרנדים החמים לשנת 2017 בתחום עיצוב דלתות כניסה

הטרנדים החמים לשנת 2017 בתחום עיצוב דלתות כניסה

דלת הכניסה לביתנו היא הדבר הראשון בו אנו ואורחינו נתקלים בבואנו להיכנס אל הבית. קל להבין מדוע אדם ירצה לבחור בדלת בעלת מראה אסתטי ונעים לעין. דלת כזו תהווה רמיזה לעיצוב הפנימי של הבית ולאופי שוכניו, ותעורר תחושה נעימה אצל מבקריו.

עיצוב מתחדש

התחום של עיצוב דלתות כניסה מתחדש ומתרחב מאוד בשנים האחרונות. דלתות כניסה מעוצבות הן אחד האלמנטים המרכזיים בתחום העיצוב בימינו. יותר ויותר אנשים מעוניינים בדלת כניסה בעלת מראה מיוחד, מתוך הבנה שדלת הכניסה היא חלק בלתי נפרד מחלל הבית, ולא רק הכניסה אליו. עיצוב דקורטיבי ומודרני שהשקיעו בו מחשבה ותשומת לב יעניק תחושת עושר למקום כולו.

מגוון ייחודי של דגמים

מאחר שלמראה דלת הכניסה יש חשיבות כה רבה, נרצה לבחור דלתות כניסה מעוצבות. הטרנדים של שנת 2017 מציעים מגוון רחב של עיצובים וחומרים מהם ניתן לבחור את הסוג המועדף עלינו. יכול להיות שאנחנו נמנים עם אוהבי הקלאסיקה, הוינטג' או העיצוב הכפרי. אולי נעדיף עיצוב מודרני או הייטקי, וייתכן שעיצוב מפואר ויוקרתי מדבר אלינו יותר מכולם. כך או כך, עושר הדגמים של שנת 2017 מאפשר לכל אחד למצוא את הדלת שלו.

דלתות כניסה עכשוויות

דלתות כניסה בעיצוב עדכני יכללו עיטורים מפורזלים, איורים על גבי זכוכית וחלונות ויטרינה. כמו כן, נוכל לראות שילוב של מספר חומרי גלם שונים כגון עץ, זכוכית, פלדה ומתכת. בנוסף, ניתן למצוא שילוב של אלמנטים יווניים או וינטג'יים מזכוכית, מרקמים מיוחדים ועוד, כיד הדמיון הטובה. כל אלה יעניקו לדלת עיצוב של יצירת אומנות ייחודית ומרשימה.

סוגי דלתות כניסה

כדאי לדעת שיש אופציות נוספות לדלת כניסה מלבד לאפשרות המוכרת והסטנדרטית. למשל, בין הדגמים החדשים נוכל למצוא דלת שנפתחת לשני כיוונים – גם פנימה וגם החוצה. סוג נוסף הוא "דלת נדנוד", אשר מחולקת לשני חלקים שיכולים להיפתח לכיוונים שונים. עוד אפשרות מעניינת היא דלת כפולה, גם היא בנויה משני חלקים, שאחד מהם מקובע לרצפה וניתן לפתיחה במקרה הצורך.

לסיכום

תחום עיצוב דלתות הכניסה מתפתח מאוד בשנים האחרונות. גם בשנה הקרובה ניתן לצפות לעושר של דגמים, לחומרים ולחידושים שטרם ראינו. חשוב להזכיר שמלבד תפקידן העיצובי, דלתות הכניסה מגנות על יושבי הבית ועל תכולתו, וממשיכות לתת מענה לתפקידיהן השונים: מיגון, בטיחות, עמידות ואיכות. לפיכך, אנו רואים כי ניתן למצוא דלתות מעוצבות ואומנותיות, שמספקות ביטחון ושקט נפשי מחד, ומזמינות להיכנס לבית בחיוך בכל פעם מחדש מאידך.

 

לפרטים על פסטיבל הבירה הקליקו עכשיו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*