ההבדלים בין מדיח אינטגרלי לחצי אינטגרלי

ההבדלים בין מדיח אינטגרלי לחצי אינטגרלי

לא מעט אנשים אינם אוהבים לרחוץ כלים. כאשר מדובר במספר כלים בודדים, הרי שגם האנשים אשר לא מחבבים את המלאכה עוד יכולים להסתדר עם זה באופן כזה או אחר, אך כאשר מדובר בכלים רבים המצטברים בכיור המטבח, הרי שמדובר במלאכה אשר גוזלת זמן, מים וכוחות לאדם אשר נדרש לבצע אותה. רבים מאותם האנשים בוחרים לרכוש עבור ביתם מדיח כלים. מדובר במוצר טכנולוגי נפלא אשר מאפשר שטיפת כלים מושלמת ויסודית, בעוד שכל מה שהאדם שרכש אותו יאלץ לעשות זה לבחור את תוכנית ההפעלה הרלוונטית לשטיפת הכלים אותם הוא מניח בתוך המדיח. אולם, תהליך רכישת מדיח כלים איננו תהליך פשוט. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מדיחים וחשוב מאוד לבחור את המדיח בהתאם לצרכים, לדקורטיביות, לאיכות, לגודל ועוד.

כיצד בוחרים מדיח כלים

כאמור, תהליך בחירת מדיח הוא לא תהליך פשוט. מדובר בתהליך אשר דורש מהאדם לבחון את הסוגים השונים של מדיחי הכלים המוצעים לו, בהתאם ליתרונותיהם וחסרונותיהם ובהתאם לצרכיו ולאחר מכן, לבחור את המדיח המתאים לו ביותר מכל הבחינות. כיום ניתן לחלק את מדיחי הכלים לשני סוגים עיקריים: מדיח כלים אינטגרלי ומדיח כלים חצי אינטגרלי. אם אתם תוהים מה ההבדל בין שני סוגים אלו, הרי שמדיח כלים אינטגרלי הינו מדיח המתאים לגומחה מיוחדת במטבח, בין הארונות המתאימה לו. היתרון במדיח זה הוא שתוכנית ההפעלה שלו מצויה בשפה העליונה הפנימית של המדיח. הדבר מאפשר לכל אדם לצפות את המדיח באופן דקורטיבי כשם שמצופים ארונות המטבח, כך שהמדיח משתלב בצורה הרמונית. החיסרון במדיח זה הוא שאין גישה לתוכנית ההפעלה שלו ללא פתיחת דלת המדיח. לעומתו, מדיח חצי אינטגרלי הוא גם מדיח אשר מתאים לגומחה בארון, אלא שתוכנית ההפעלה שלו חיצונית. כלומר, יהיה ניתן לצפות אותו באותו החומר שבו מצופים הארונות באופן חלקי והוא לא ישתלב באופן הרמוני לגמרי במטבח. היתרון שלו הוא שישנה גישה לתוכנית ההפעלה שלו בכל עת.

פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון בטרם רוכשים מדיח

מלבד הבחירה בין מדיח אינטגרלי למדיח חצי אינטגרלי, הרי שבוחרים מדיח, יש לקחת בחשבון פרמטרים נוספים כגון: גודל המדיח, מספר התוכניות שיש למדיח, החיסכון שלו באנרגיה חשמלית ובמים ועוד. כיום, מלבד המדיחים המוצעים עבור הטמעה בגומחה מיוחדת למטבח, הרי שישנם מדיחים המוצעים כיחידה עצמאית נפרדת, אשר ניתן להציב בכל מקום אשר נראה לכם לגיטימי. כדאי מאוד לבחון היטב את כל סוגי המדיחים הקיימים, על מנת שתוכלו לבחור בסופו של דבר את המדיח האידאלי ביותר עבור צרכיכם.

אין ספק שמדיח כלים הוא שיפור משמעותי באיכות החיים של כל אדם ובמיוחד של אותם האנשים שלא אוהבים לרחוץ כלים. אולם, בכדי שהמדיח אכן יממש את מטרתו ויענה על ייעודו בצורה הטובה ביותר, יש לבחור אותה בקפידה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*