האם תוספות שיער פוגעות בשיער

האם תוספות שיער פוגעות בשיער

מראה השיער מהווה חלק משמעותי מאוד במראה החיצוני של האישה. עם זאת, פעמים רבות המראה אינו תואם לתחושה הפנימית, מה שמהווה סיבה לדאגה, דימוי עצמי נמוך, אי רצון לצאת מהבית ואפילו דיכאון חמור. יש דרכים רבות להתמודד עם המצב הזה, כאשר אחת מהן היא בחירה בתוספות שיער. עם זאת, קיימות דעות קדומות רבות לגבי עניין זה, המונעות מנשים רבות לבחור באפשרות זו לטובת שיפור המראה החיצוני. לפניכם העובדות והמיתוסים על הנזקים האפשריים של תוספות שיער לשיערכן הטבעי.

האם תוספות שיער מונעות מהשיער הטבעי לגדול?

אחת הדאגות העיקריות של נשים השוקלות לעשות תוספות שיער היא שהשיער "המלאכותי" ימנע את הצמיחה הטבעית של השיער שלהן – אך האמת היא שאין שום דבר שעוצר את התהליכים הטבעיים של הגוף (אלא אם כן מדובר בפעולות מכוונות). לכן, השיער הטבעי ממשיך לגדול ולצמוח תחת התוספות המלאכותיות. זו גם אחת הסיבות לכך שהתוספות דורשות תחזוקה קבועה, החלפה של מיקומם, ודאגה לכך שמקום החיבור ימשיך להיות בלתי נראה לעין. השיער הטבעי הגדל מתחת לתוספות דורש תחזוקה גם כן בכדי להיות בריא מספיק על מנת להיראות יפה ואסתטי, וגם לתת בסיס חזק ואיתן לתוספות עצמם – שטיפה, הזנה, מניעת קצוות מפוצלים וסיפור מדי כמה זמן.

האם התוספות גורמות לנשירת שיער?

בהמשך לפסקה הקודמת, תוספות השיער לא גורמות לנשירת שיער כאשר הן נבחרות בקפידה ועוברות הליכי תחזוקה תקינים. באופן טבעי, כאשר השיער ארוך יותר, בין אם מדובר בשיער טבעי ב-100% או בתוספות, יש צורך בחיזוק שורשי השיער והסיבים שלה על מנת לאפשר את הכוח הדרוש על מנת לעמוד במשימה הלא פשוטה. במידה והשיער מחוזק באופן מתאים, במידה והתוספות חוברו באופן תקין ומתקדם – לא תהיה נשירה. יתר על כן, האינטרס של כל הגורמים המעורבים הוא ליצור תוספות שיער שלא יגרמו לנשירה, משום שיחד עם השיערה הטבעית נושר גם חלק מהתוספות, וזה בזבוז שיש למנוע בכל מחיר.

הקשר בין שיטת החיבור לבין הנזקים לשיער

כאשר מדברים על נזקים של תוספות שיער לשיער הטבעי, פעמים רבות שוכחים את השלב החשוב ביותר בהליך זה, והוא שלב חיבור התוספות לשיער הטבעי. בשנים האחרונות התפתחו שיטות שונות ומגוונות לחבר את תוספות השיער לשיער הטבעי, והנזק שנגרם או לא נגרם על ידי תוספות השיער תלוי במידה רבה בדרך שבה בוצע תהליך החיבור. שיטת החיבור המתקדמת ננו אס פי מאפשרת לא רק לחבר את התוספות באופן הטבעי והיעיל ביותר, אלא גם לבצע הליך שדרוג של השיער הטבעי תוך כדי כן – להביא לו היקף נרחב של חורים מזינים המחזקים את סיב השערה ואף יוצרים עידוד צמיחה משמעותי.

כך עושים תחזוקה של תוספות שיער בצורה שלא תפגע בשיער

תוספות שיער יכולות להיות חלק בלתי נפרד מחייה של האישה. על מנת לעשות את המעבר לאורח חיים זה באופן היעיל והתקין ביותר, יש לדאוג לתחזוקה מעולה ומתקדמת של התוספות. על מנת להבטיח זאת, חשוב מאוד לפנות לאמן בתחום השיער שיהיה מסוגל לספק את כל שלבי הטיפול והתחזוקה בתוספות ברמה הגבוהה ביותר, החל מבחירת התוספות עצמן, דרך התאמת שיטת חיבור מעולה ועד לביצוע של כל טיפולי התחזוקה ברמה הגבוהה ביותר וגם הענקת יחס אישי ודואג לכל אחת מבעלות תוספות השיער – כל זה ביחד הופכת את התהליך לנעים ומפנק ובאופן כללי משפר את איכות החיים של הלקוחה במידה משמעותית ביותר, וזוהי בסופו של דבר המטרה של כל מומחה בתחום היופי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: 10 טיפים לשמירה וטיפוח של תוספות שיער

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*