הדרבי חוזר לאשדוד: עירוני סיימה את המסע עם הפסד לאור יהודה

הדרבי חוזר לאשדוד: עירוני סיימה את המסע עם הפסד לאור יהודה

המסע ההירואי של מכבי עירוני אשדוד במסגרת הפלייאוף של העלייה לליגה א', הסתיים אמש(שישי) כשהקבוצה של שרון  מרציאנו מלווה במעל לאלף אוהדים צהובים נלהבים, הפסידה 3-2 לאחר הארכה למכבי אור יהודה, מקבילתה מליגה ב' דרום א'. לאחר שעברו בצורה מרשימה את גבעת זאב וקריית מלאכי, עירוני חזרה לאחר 19 שנה אל המגרש המיתולוגי באצטדיון רמת גן, שעתיד להיהרס בקרוב, וראתה כבר בדקות הפתיחה את אלעד אברמסון חלוצה של אור יהודה מדייק בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה שהעלתה את קבוצתו ל-1-0.

המשך המחצית הייתה בשליטה די מוחלטת של עירוני, אבל ערן מלכין הקשר המצויין לא היה מדוייק מספיק כדי להשוות את התוצאה, בסיום 45 הדקות הראשונות, 1-0 לאור יהודה. אל החצי השני עירוני עלתה בטירוף. 2 דקות בלבד מהעלייה לדשא, קיבל החלוץ הלוהט אריאל טרבלסי כדור נהדר ממיכאל חמו, ומזווית די קשה הקשית מעל השואר של אור יהודה בדרך לשיויון 1-1.

המהפך הצהוב הושלם בדקה ה67 כשאביחי סולומון שעלה מן הספסל קיבל כדור נהדר ממלכין לאחר מהלך אישי נאה של הקשר, וסולומון לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת, 1-2 צהוב! אך בדיוק כשהכל היה נראה ורוד, ואוהדי עירוני כבר הריחו ההעפלה לשלב המכריע של הפלייאוף, הרמה פשוטה של אור יהודה לרחבה בדקה ה79, פגשה את הבלם הצהוב בר כחלון שהסית לשערו הוא, וקבע ששתי הקבוצות יילכו לעוד חצי שעה של משחק.

בהארכה שחקני עירוני די נפלו מהרגליים וחיכו לשריקה שתוליך לפנדלים, ובדקה ה115 באו על עונשם, כששוב הרמת כדור שלא הייתה אמורה ליצור מהומה, הביאה את ה3-2 של אור יהודה מדחיקה של של עידן סהר. 3-2 לאור יהודה בסיום. אז נכון, העונה של עירוני הסתיימה. אבל אם לשפוט מהתוצאה שקיוו להוציא מהקבוצה, אין ספק שהמועדון עמד בציפיות. בשנה הבאה הדרבי מול הפועל אשדוד יחזור, ותהיו בטוחים שיהיה חם ולוהט!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*