בפעם החמישית ברציפות: מכבי "בן" בנות אשדוד אלופת המדינה

בפעם החמישית ברציפות: מכבי "בן" בנות אשדוד אלופת המדינה

המלכה הבלתי מעורערת של כדורסל הנשים בישראל עשתה זאת שוב! מכבי "בן" בנות אשדוד זכתה הערב(שני) באליפות המדינה בליגת "אתנה" לנשים לאחר ניצחון מוחץ 93-76 על היריבה המיתולוגית, אליצור רמלה, ולמעשה סגרה את סדרת הגמר עם 3-0 חד וחלק.

הצהובות של עדן ענבר הגיעו לאחר שני ניצחונות בשבוע שעבר על רמלה, כשעשו זאת מעל ל20 נקודות הפרש, וגם הערב בסך הכול התוצאה הייתה דומה.
אולם "הקריה" היה מלא, ויחד עם עידוד בלתי פוסק של הקהל המסור, בנות אשדוד פתחו עם רבע ראשון טוב, אך גם האורחות הציגו משחק התקפי נאה והותירו את ההתמודדות צמודה. נקודת המפנה החלה ברבע השני כשהסנטרית האורחת, אדוט בולג'וק נכנסה לבעיית עבירות רצינית, ואשדוד ידעו לנצל זאת מצוין.

הכוכבת של הערב הייתה גם השחקנית המצטיינת של העונה, טיפאני ג'קסון, שסיימה ערב ענק עם טריפל-דאבל של 27 נקודות, 16 רבאונדים ועשרה אסיסטים!
עדן ענבר, מאמן הקבוצה אמר בסיום " כבוד גדול. אני חושב שהמשכיות זה הכל בספורט. זה מתחיל בראש העיר וממשיך בתמיכה עירונית טלי אורי והאנשים שמסביב שעושים פה עבודה מדהימה וזה לא מובן מאליו. אני לא טוב בהערכות, חשבתי שהמשחק הזה ייגמר 60 ומשהו 50 ומשהו, תראי את התוצאה".

על ג'קסון הוסיף: "ספורטאים גדולים מוצאים ריגוש בכל דבר, הם אף פעם לא שבעים ואני חושב שזה מה שמייחד אותה. זה לא מקרה שאותם אנשים עושים את אותם הדברים ואני שמח בשבילה, היא ראויה לזה". ענבר גם פרגן לצוות: "צריך להבין שיש פה עבודת צוות גדולה, יאיר העוזר שלי עושה עבודה מדהימה".
יש לציין כי מכבי בנות אשדוד זכו העונה גם בגביע המדינה, כך שהחגיגה היא כפולה ומכופלת. מכאן נותר לאחל שהעונה הבאה תהיה לא פחות רוויה בהצלחות!
קלעו לאשדוד: טיפאני ג'קסון 27 נקודות (16 ריבאונדים, 10 אסיסטים), טיפאני הייז 22 (8 ריבאונדים), קטיה לויצקי 14, צ'לסי הופקינס (10 אסיסטים) ושי דורון 9 כ"א, טיאה פרסלי 5, שרה האטיס 4, רוני בן נון 3.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*