בניית תקרות אקוסטיות ומחיצות אקוסטיות

בניית תקרות אקוסטיות ומחיצות אקוסטיות

המודעות לחשיבות האקוסטיקה במשרדים הולכת וגוברת בשנים האחרונות ובמיוחד כיום, משום שמשרדים רבים מעוצבים בסגנון אופן ספייס (חלל פתוח). אחת הבעיות במשרדים הפועלים בסגנון אופן ספייס הוא הרעש הסביבתי שגורם להסחת דעת ולפגיעה בפריון ובתפוקת העבודה. במשרד אופן ספייס יש חלוקה לעמדות עבודה, לכן חשוב להתקין מחיצות אקוסטיות בין העמדות כדי למזער הפרעות בעבודה, כאשר קולגות משוחחים בטלפון או מנהלים שיחה עם לקוח או עם עובד אחר על ענייני עבודה. כמו כן, חשוב להתקין תקרות אקוסטיות המבודדות היטב רעשים ותורמות לשיפור תפוקת העובדים ולמזעור מפגעי רעש.

מזעור מפגעי רעש בעבודה

בניית תקרות אקוסטיות ומחיצות אקוסטיות מחייבת ידע מקיף וניסיון רב, רק חברה מקצועית ומובילה בתחום מסוגלת לספק פתרונות מתקדמים ואיכותיים. חשוב לדעת כי במקומות עבודה רבים מתלוננים העובדים על רעש רב הגורם להם להסחת דעת ולפגיעה ביעילות עבודתם. תקרות אקוסטיות חשובות גם במפעלים, במחסנים לוגיסטיים, במשרדים גדולים ובמבנים תעשייתיים, יש לכך התייחסות גם בתקנות הבטיחות במקומות עבודה.

כדי למזער את הרעש בחלל המבנה או המשרד חשוב להזמין חברה מקצועית בתחום פתרונות אקוסטיקה. במבנים רבים הרעש מתפזר בחללי המקום וגורם למטרד רב עבור העובדים, עבור מנהלי הארגון ועבור הלקוחות המבקרים במקום. תקרות אקוסטיות נועדו לספוג את הרעשים בחלל המבנה או המשרד, להפחית רעשי סביבה ולמזער רעש מקומות עליונות. יש מגוון חומרים ושיטות לתקרות אקוסטיות, צוות מקצועי יאבחן את התקרה הקיימת ואת פיזור הרעש במקום, בהתאם לכך ימליץ על תקרה אקוסטית יעילה המשפרת משמעותית את איכות החיים של העובדים ושל המבקרים במבנה, ומסייעת גם לשיפור תפוקת העבודה.

כדאי לדעת כי ישנם מספר חומרים יעילים לבידוד ולהפחתת רעשים בהם נהוג להשתמש לבניית תקרות אקוסטיות, כמו תקרות מינרליות בשלל עיצובים מרהיבים שתורמים גם למראה מרשים בחלל המבנה, תקרות עץ התורמות למראה יוקרתי ואלגנטי ומצטיינות בחוזקן ובעמידותן בפני רעשים, תקרות צמר עץ ותקרות גבס מחורר. מומלץ לשלב גם טיח אקוסטי על התקרה ועל הקירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*