בדרך להורדת מחירים ושיפור מהירות הגלישה: רפורמה באינטרנט ושוק הקווי

בדרך להורדת מחירים ושיפור מהירות הגלישה: רפורמה באינטרנט ושוק הקווי

יוקר המחיה בישראל הוא אחת הבעיות הגדולות והקשות שנוגעות כמעט לכולנו וזה בא לידי ביטוי במחירי הדירות, במחירי הדלק, במחירים שאנחנו משלמים על מצרכים בסיסיים בסופר או במכולת, במחירים שאנחנו מוציאים על חוגים ומופעים וכמובן גם במחירים שאנחנו משלמים עבור ספק ואינטרנט בכל חודש. אם אפשר להיות קצת אופטימיים אז הדרך והשאיפה היא להורדת מחירים וניסיון לשפר כל הזמן את מהירות הגלישה, אם בעבר הסתפקנו במהירויות איטיות הרי שהיום בכמה לחיצות כפתור אנחנו כבר יכולים לגלוש במספר אתרים במקביל ולקבל המון מידע והנאה בכמה שניות או כמה דקות.

ספק ותשתית של סלקום מוצעים לכם עכשיו במחירים שפויים והוגנים וזו למעשה גולת הכותרת של הרפורמה בעולם האינטרנט והשוק הקווי בישראל. חברה ענקית כמו סלקום הבינה שלא צריך לסחוט את הלקוח או לנצל את הצורך שלו באינטרנט ובניגוד לחברות אחרות אולי מעדיפה לספק לכם ספק ואינטרנט במחיר זול יותר ובמהירות גדולה יותר כדי שאכן תוכל לצבור לקוחות רבים ולשפר גם עבור הלקוחות הקיימים את התנאים. בעולם של ימינו אינטרנט הוא מוצר בסיסי, ממש כמו דירה או מכונית ומדובר בחלק בלתי נפרד מאיתנו אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לקרוע לעצמו את הכיס עבור זה.

המהירות של האינטרנט עולה והמחיר יורד – המפכה כבר כאן

הצרכן הישראלי לא אדיש והוא בטח לא פראייר, הוא יודע טוב מאוד מתי עובדים עליו בעיניים ומתי מספקים לו את המוצר המבוקש במחיר שפוי. התחרות בשוק האינטרנט היא עצומה, יש לא מעט חברות שמתחרות עלינו כלקוחות אבל כאשר מגיע הרגע לבחור כמעט כולנו מעדיפים חברות גדולות ולא חברות קטנות שהכוח הכלכלי שלהם והכוח ההישרדותי שלהם נמוך יותר. סלקום מבינה את השוק, קוראת נכון את המפה ומבינה שרק בעזרת מחירים נמוכים ומהירות גבוהה היא תוכל לגייס לקוחות רבים ומי שמרוויח מזה בגדול זה אתם.

זהו תהליך של מספר שנים אבל עכשיו הוא צובר תאוצה עצומה ואם תרכשו עכשיו ספק ואינטרנט של סלקום תשלמו פחות מבעבר ותיהנו ממהירות הרבה יותר גבוהה ונוחה. זה קצת מוזר לחשוב על כך שדווקא כאשר המחירים צונחים התנאים וחוויית הגישה עולה אבל זה בדיוק המהות של השינוי שחל בתחום. נגמרו הימים שהייתם צריכים לחכות מספר שניות כדי לעבור דף באינטרנט או לחכות דקות ארוכות עד שהסרטון יעלה ותוכלו לצפות בו- עכשיו יש לכם את הכוח בידיים ואתם יכולים גם לגלוש מכל מקום ובכל זמן וגם לעשות זאת הרבה יותר מהר. ספק ואינטרנט של סלקום מוצעים לכם במקום אחד מבלי להתעסק עם מספר חברות במקביל, כל בעיה וכל שאלה תוכלו להפנות למקום אחד ולא לבזבז זמן יקר על בירורים מיותרים במקרה הצורך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*