אשדוד יוצאת להצביע

אשדוד יוצאת להצביע

אשדוד יוצאת לבחירות, אמנם ארציות אך גם ברמה המקומית קרבות התומכים הוכים את הבחירות לממשלה לקרב מקומי לכל דבר ועניין.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הוציא בדף הפייסבוק שלו סרטון על מימוש זכות ההצבעה אבל לא ויתר על ההזדמנות להמליץ על נתניהו ומחל, עקץ את ליברמן והכניס את איראן באופן קצת תמונה להסברת דף המסרים של הליכוד. קצת תמוה העניין שראש העיר שקיבל הכי הרבה טילים והרוגים ממליץ בכזה חום על מי שאחראי למצב הבטחוני.

זה בסדר לתמוך וכולנו מבינים עד כמה פוליטית ההמלצה אך זה היה קצת מוזר וצורם.

מצד שני, סגנו שמעון כצנסון עושה ככל הנראה עבודה לא רעה בכלל בזירה המקומית ומסתמנת חבירה של לא מעט פעילים לא אופייניים ולא מהמגזר הרוסי שהיתה נחלתו של ליברמן עד עכשיו. פעילים כמו גיא סער, מישל ביטון ועוד כמה שמות בולטים העלו את הצהרת הנאמנות לרשתות החברתיות כתומכי וממליצי ליברמן וישראל ביתנו.

מי שעבר או שניים בפוליטיקה מבין שלא זה מה שמביא מהפך, פעילים כאלה ואחרים הם עוד סטטיסטיקה בחוק המספרים הקטנים, לא מעט גם מופעלים ע״י לחץ חברתי ממקום עבודתם אך מאחורי הפרגוד הם עושים לביתם, ומקשיבים לליבם. בסוף בסוף, נפגשים כולם בשעה 22:00 במדגם ורואים מה באמת רוצה העם היושב בציון.

הבחירות המיותרות האלו הופכות כצחוק הגורל למערכת הבחירות המשמעותיות ביותר בתולדות המדינה ככל הנראה. האם יצליח נתניהו להגיע ל-61 ללא ליברמן? האם 61 טוב ליהודים? האם ליברמן לא יתהפך תמורת ג׳וב, והאם הוא יסכים לשבת עם השמאל? כמה זה אישי? כמה זה מדיני? ובעיקר, כמה זה פוליטי?!

ניתוח ראשוני יעלה קצת אחרי תוצאות המדגם, הלילה ב-22:00

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*