אשדוד ובאר טוביה ימשיכו את השת״פ בכדורסל

אשדוד ובאר טוביה ימשיכו את השת״פ בכדורסל

יש שותפויות שמצליחות לייצר מערכות יחסים שמפרות את 2 הצדדים, אחד כזה הוא שיתוף הפעולה שקורה כבר 3 שנים בקבוצת הכדורסל, בין העיר אשדוד לבין המועצה האיזורית באר טוביה, או נכון יהיה לומר בין ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי ויו״ר מועצת באר טוביה דרור שור. השניים שחתמו לפני שלוש שנים על שותפות בענף הכדורסל, שת״פ שהבשיל השנה לעונת שיא בה סיימה מכבי אשדוד אשדוד – באר טוביה במקום הרביעי, והעפילה לפלייאוף.

במשך 3 העונות האחרונות הצליחה הקבוצה להגיע 3 פעמים לשלב חצי גמר גביע המדינה ו-3 פעמים הצליח הגמר לחמוק מבין האצבעות של הקבוצה.

השת״פ כלל הרבה רגעי תהילה משותפים וחיבור משמעותי בין קהילת מועצה איזורית באר טוביה לעיר אשדוד, שת״פ שכלל עשרות הופעות בבתי ספר במושבים שבמועה האזורית ופעילויות קהילתיות עם מגוון אוכלוסיות בעיר אשדוד.

פן נוסף של חיבור לקהילה היה בביקורים מקצועיים במחלקות הנוער באשדוד ובישובי המועצה האיזורית, הביקורים כללו סדנאות מקצועיות של כוכבי הקבוצה, ימי הפנינג והרצאות.


הנרי סק – מחכים לבראד גרינברג כדי להשאיר אותו בקבוצה

בנושא הקהל הצליחו בקבוצה לעלות מדרגה בעונה האחרונה עם כמות שיא של מבקרים במשחקי הליגה הסדירה כשחלק לא מבוטל מהאוהדים מגיע ממגוון ישובי המועצה שלוקחים חלק פעיל בעידוד הקבוצה.

העונה המוצלחת האחרונה נתנה חותמת כשרות למה אפשר לעשות יחד, ונראה שד״ר יחיאל לסרי וראש מועצת באר טוביה דרור שור נכונים ורוצים להמשיך ולייצר הצלחות בקנה המידה של העונה האחרונה… ואף יותר.


בראד גרינברג – מחכים לטלפון ותשובה חיובית

בקרוב תחליט ההנהלה על זהות המאמן שתכריע באופן טבעי על השחקנים שימשיכו או יחתמו במועדון בעונה הקרובה.

הפוקוס עומד כרגע על תשובתו של המאמן בראד גרינברג שעדיין לא החליט אם ימשיך במועדון, ההנהלה, מן הסתם מאוד רוצה שימשיך יחד עם עוזרו דני גוט, השניים נתנו שקט והביאו צד מקצועי שלא זכור במועדון כבר שנים רבות, התוצאות היו בהתאם.

גרינברג, שאמור לתת את תשובתו בימים הקרובים לא עוצר את הנהלת הקבוצה מהכנת הקבוצה לעונה הבאה במרץ רב. תשובה חיובית רק תכניס את ההכנות למסלול מהיר, לא נותר אלא להמתין ולקוות לתשובה חיובית.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*