אשדוד בצמרת המתמטיקה והפיזיקה של ישראל

אשדוד בצמרת המתמטיקה והפיזיקה של ישראל

הממוצע הארצי במתמטיקה 5 יחידות עומד על כ-10 אחוזאשדוד מעל הממוצע הארצי עם 16.8 אחוזי הצלחה במתמטיקה – 5 יחידות.

בשבוע שעבר פורסמו נתוני הבגרויות של המקיפים העירוניים, הנמצאים תחת פיקוח מנהל החינוך, וכעת נחשפים אחוז הזכאים במקצועות המתמטיקה והפיזיקה 5 יחידות. ע"פ הדיווח באשדוד אחוז המסיימים הינו מעל הממוצע הארצי ואחוז ההצלחה גבוה ב-6.8% מהממוצע הארצי! עוד סיבה למחיאות כפיים – למורים, לצוותי החינוך ולתלמידים כמובן.

ראש העיר ,ד"ר יחיאל לסרי :" מערכת החינוך כיום הינה מתקדמת ומובילה וזכה להישגיים רבים בכל התחומים " .

לימודי הפיזיקה והמתמטיקה הם האיכותיים ביותר ולמידת המקצועות הללו מהווה צעד בטוח מבחינת היכולת להתמודד בעתיד עם סוגיות מורכבות, פיתוח חשיבה מופשטת ולימוד על טכנולוגיות עולמיות בימינו, שהן אחד המפתחות למעמדה של מדינה ושל אזרחיה.

פיזיקה פותחת את כל השערים האקדמיים. הצלחה במבחני הפיזיקה מלמדת על יכולת התלמיד ועל סיכויי השתלבותו באוניברסיטה ובמסלולי לימוד אקדמיים ברמות הגבוהות ביותר כדוגמת לימודי הרפואה, הנדסה, ביוטכנולוגיה ועוד. כל זה משתלב עם החזון החינוכי והמאמץ העירוני להגדיל את מספר הסטודנטים הלומדים באקדמיה וגם באיכות המקצועות אשר הם בחרו ללמוד.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ,קיבל בסיפוק רב את הנתון לפיו אשדוד נמצאת באופן משמעותי מעל הממוצע הארצי , ראש העיר ציין :"תכנית עקבית לתגבור המצוינות תוך מתן תקציבים ומשאבים למערכת החינוך לממש את פוטנציאל התלמידים ממשיכים לשאת פירות, אני גאה במערכת החינוך העירונית על עמידה ביעדים גם בתחום זה" .

מערכת החינוך באשדוד הינה מערכת פורצת דרך אשר שמה דגש מרכזי ומשקיעה תקציבים רבים למען קידום המצוינות וההצטיינות, שוויוניות, הישגיות וערכיות, בהתאם לחזון ראש העיר. במערכת החינוך באשדוד מופעלות תכניות רבות וניכרת השקעה מרובה לקידום המצוינות ומיצוי היכולות של התלמידים בתחומים השונים ובכל שכבות הגיל. כחלק מכך נבנתה תכנית מיוחדת המעודדת, מסייעת ותומכת בתלמידים אשר נגשים למקצועות מתוגברים, במטרה להכשיר ולהכין אותם להשתלבות במקצועות הטכנולוגיה והביוטכנולוגיה בשירות הצבאי.

ohel

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*