איפה אפשר לבלות עם הילדים בחופש הגדול?

איפה אפשר לבלות עם הילדים בחופש הגדול?

החופש הגדול כבר כאן ורבים ההורים אשר מתלבטים בנוגע לדרך אשר בה הם יוכלו לבלות עם הילדים שלהם.

ואכן נראה שהחופש הגדול הוא זמן איכות להורים וילדים ובכלל הוא מאפשר הפסקה חמימה מחיי היום יום.

אבל כיצד תוכלו לנצל את ימי החופש בצורה הטובה ביותר. הנה כמה הצעות מדליקות לבילוי על הילדים:

חדר בריחהחדר בריחה הידוע גם בשמו: אסקייפ רום, היא דרך נפלאה לבלות יום כיפי במיוחד עם הילדים. כיום אמצעות חדרי בריחה שונים מסוגים שונים: אפשר לבלות יום רצוף בהרפתקאות כאשר אתם והילדים שלכם צריכים לפתור כתבי סתרים וחידות, לפעול כצוות על מנת לכבוש יעדים, ויחד לצחוק, להשתולל ולהשתעשע בחדר בריחה המספק מציאות כיפית במיוחד וכמה שעות של הנאה וחוויה בלתי נשכחת.

תערוכות – בילוי רגוע יותר להורים וילדים היא בילוי בתערוכה. לקראת החופש הגדול פותחים את שעריהם שלל מוזאוניים בארץ אשר מציעים כניסה חינם לילדים ולעיתים גם להורים. עם הילדים ניתן לצפות בתמונות, אומנות, בעתיקות, ובשלל תערוכות, כמו גם שתמיד אפשר לצאת עם הילדים אל תערוכות מתחלפות בגלריות הפזורות בערים המרכזיות.

גנים בוטניים – גנים בוטנים וגנים יפיפיים הנמצאים בכל רחבי הארץ, פתוחים בימי החופש הגדול להורים ולילדים. הגיעו עם הילדים שלכם אל גנים יפים, סיירו עמם במקום ותוכלו ליהנות משלל סדנאות שמצעים הגנים כמו סדנאות שתילה, הכנת זרים, סדנאות הנוגעות לבעלי חיים ולשמירה על איכות הסביבה.

פינות ליטוף – מי שרוצה להכיר מקרוב את עולם בעלי החיים יוכל להגיע עם הילדים בחופש הגדול אל פינות ליטוף. כיום ישנן מהצפון עד לדרום שלל חוות שבהם ניתן ללטף את חיות הבר, להאכיל אותן להכיר אותן מקרוב וליהנות מיום מושלם.

קטיף פרחים ופירות – גם קטיף פרחים היא דרך נפלאה להעביר את ימי החופש הגדול כמו גם קטיף תותים, אוכמניות, בננות, דובדבנים וכל פירות הקיץ הנפלאים. בקיבוצים, מושבים ושלל חוות גידול ישנם פרחים יפים שניתן לאגד מהם זר נפלא, פירות אשר ממתינים רק לכם אותם ניתן לקטוף בשקית גדולה, כמו גם חוויה כיפית וצבעונית שמתאימה לכל המשפחה.

אז אם אתם מתלבטים לגבי בילויים בחופש הגדול, זה הזמן להתחיל לבחור ולממש את שלל הפעילויות שישנן בכל רחבי הארץ להורים ולילדים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*