איך מדפיסים על חולצות (עם אביזרים שיש בכל בית)

איך מדפיסים על חולצות (עם אביזרים שיש בכל בית)

הדפסת חולצות זה משהו שעושים בדרך כלל בחנות ייעודית ומצריכה שימוש במכונות כבדות; או לפחות כך נדמה לנו.

למעשה יש דרכים פשוטות מאוד להדפיס על חולצות ובדים גם בבית, בלי הרבה בלגן ועם אביזרים שיש כמעט בכל בית.

אז אם גם לכם בא להתהדר בחולצות מודפסות באיכות טובה, רקחנו עבורכם מדריך קצר ולעניין. תתכוננו לעשות ניסים ונפלאות בחולצות.

אבל אם בכל זאת אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן וטרחה, אפשר תמיד לקנות מדפסת GT של Brother, המיועדת להדפסה על בדים. המדפסת הייעודית הזו מסוגלת לבצע כמויות גדולות של הדפסות על גבי בדים ממגוון סוגים, כולל חולצות, ג'ינסים, כובעים ועוד.

אז נתחיל.

המצרכים הדרושים:

  1. מדפסת (רצוי צבעונית אבל אפשר גם שחור לבן)
  2. מגהץ
  3. חולצה
  4. ניילון נצמד
  5. נייר אפייה / פרגמנט
  6. מספריים

הערה חשובה – מכיוון שהתהליך דורש שימוש במגהץ חם, אין לתת לילדים לעשות זאת לבדם בשום פנים ואופן. תהליך ההדפסה על גבי החולצה חייב להתבצע על ידי / בפיקוח מבוגר.

שלב 1 – הדפסת הדמות הרצויה

גשו למדפסת הביתית או המשרדית שלכם, והדפיסו את הדמות הרצויה לכם על גבי נייר A4 רגיל. זה יכול להיות כל דבר – דמות מצוירת, טקסט כלשהו, ציור נוף ולאפשרויות אין סוף.

שלב 2 – הכנת ההדפסה לעבודה

לאחר שהדפסתם את הדמות הרצויה לכם, גזרו עם מספריים סביב שולי הדמות. אל תשאירו את ההדפסה על גבי נייר A4 שלם – ודאו שכל נייר שנמצא מחוץ לשולי הדמות, ייגזר החוצה. לסיום נעטוף את ההדפסה בניילון נצמד מכל הצדדים, ונגזור גם את שולי הניילון סביב הדמות הגזורה (נשאיר שוליים צרים מאוד מסביב).

שלב 3 – גיהוץ ההדפסה על גבי החולצה

בשלב זה ניקח את החולצה שבחרנו ונניח עליה את הדמות המודפסת שזה עתה עטפנו בניילון נצמד. את הדמות יש להניח עם הפנים כלפי מעלה (ולא כלפי החולצה), במיקום הרצוי לכם – חלק עליון, אמצעי, תחתון, צדדים וכן הלאה.

כעת הניחו נייר אפייה / פרגמנט על גבי הדמות המודפסת שעל החולצה, קחו מגהץ חם וגהצו בעדינות את הדמות אל תוך החולצה. עשו זאת במשך כעשר שניות לערך, עד שעברתם על כל הדמות. אל תפספסו שום חלק, כדי שהכול יעבור אל הבד.

שלב 4 – החולצה המודפסת מוכנה

לאחר שסיימתם לגהץ, הסירו בעדינות את כל השכבות ובדקו האם ההדפסה עברה בשלמותה אל החולצה.

רגע לפני סיום

ייתכן שיידרשו לכם כמה ניסיונות עד להצלחה, במיוחד בפעמים הראשונות; לכן עדיף שתעשו את הטסטים הראשונים על חולצות ישנות שאין לכם צורך בהן. כך תוכלו לראות מה התוצאה בכל פעם, ויתאפשר לכם להתאמן בנוחות בלי להרוס חולצות שאתם אוהבים וצריכים.

בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*