איך לשווק עסק חדש

איך לשווק עסק חדש

אחד החלקים החשובים והקריטיים ביותר בכל עסק חדש שנפתח כיום בכל תחום עיסוק, הוא מערך השיווק והפרסום של העסק. כיום, יותר מתמיד, עסק אשר אינו משווק ומפרסם עצמו באופן אפקטיבי לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן, שכן רמת התחרותיות בשוק כיום היא חסרת תקדים לעומת העבר, וזה נכון כאמור לגבי הרוב המכריע של תחומי העיסוק במשק. לכן, בין אם פתחתם חנות שכונתית חדשה, עסק למשלוחים, חנות אינטרנטית או עסק מכל סוג אפשרי אחר, חשוב שתקדישו גם מחשבה, מאמץ ומשאבים נוספים לשיווק העסק. היכן כדאי להתחיל וכיצד באופן כללי מומלץ לשווק עסק חדש?

שיווק דיגיטלי הוא כיום שם המשחק – שיווק באינטרנט

החלק של עולם השיווק והפרסום הצומח בקצב המהיר ביותר כיום הוא כמובן עולם השיווק הדיגיטלי – שיווק באינטרנט.

לשיווק באינטרנט מספר יתרונות חשובים ומהותיים ביותר על פני ערוצי השיווק ה"מסורתיים" והמוכרים. כבר ציינו את אחד מאותם יתרונות – האפשרות להגיע לכמות הגדולה ביותר של אנשים ולקוחות פוטנציאליים, בעלות הנמוכה ביותר. על להתחיל להשיג יעד זה יש להקים אתר אינטרנט, להזינו במידע רלבנטי אודות העסק והתחום בו הוא עוסק, ולקדמו באופן אפקטיבי בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש הגדולים. בנייה וקידום אתרים הם תחומים עמוקים ועתירי פרטים ואפשרויות בפני עצמם, כך שהדרך המומלצת לעשות זאת היא באמצעות אנשי המקצוע המתאימים (פירוט נוסף בהמשך).

יתרון מהותי נוסף של השיווק באינטרנט הוא האפשרות למקד את מסרי השיווק והפרסום של העסק החדש, כך שגם ייחשף בפני קהלים פוטנציאליים רחבים ורבים ככל הניתן וגם יגיע אל אנשים בעלי פוטנציאל גבוה יחסית להפוך ללקוחות של העסק – יכולות הפילוח והמיקוד שמציעות הרשתות החברתיות, למשל, מאפשר לנו לשווק כיום בתורה יעילה ומדויקת יותר מאי פעם בעבר, בין אם מדובר בעסק קטן וחדש ובין אם בתאגיד בינלאומי עצום…

אופטימיזציה לאתר, כתיבת תכנים, הפצת מאמרים ופעילות ברשתות החברתיות ועוד

מיהם אנשי המקצוע עימם נרצה לעבוד על מנת להצליח לשווק את העסק החדש שלנו בצורה יעילה, במיוחד באמצעות שימוש ביתרונות העצומים של רשת האינטרנט ועידן הסמארטפונים והרשתות החברתיות?

ובכן, אנשי שיווק דיגיטלי שונים מתמחים בתחומים שונים, אך ניתן למצוא גם אנשי שיווק כאלו, כמו גם חברות המתמחות בשיווק דיגיטלי, אשר יעניקו לכם את החבילה המלאה – החל מקישור לבוני אתרים מקצועיים אשר יקימו עבורכם את האתר, דרך מעצבים גראפיים אשר יעצבו אותו להיראות איכותי ומושקע באופן בו אתם מעוניינים ועד לקידומו באופן אקטיבי לאורך זמן – חודשים ושנים. על מנת לבנות מערך יעיל ואפקטיבי באמת של שיווק דיגיטלי לא מספיק רק להקים אתר ולקדם אותו. צריך לפעול במגוון ערוצים במקביל, החל מכתיבה, הפצת מאמרים (כלומר – לדאוג לתוכן איכותי העוסק בתחום בו פועל העסק שלכם, לפרסמו ולהפיצו לכמות גדולה ככל הניתן של גולשים), ועד לפתיחה וניהול של חשבונות עבור העסק שלכם במדיה החברתית. כל עסק צריך להחזיק ולתפעל כיום חשבון פייסבוק פעיל (כמו גם חשבונות במספר רשתות חברתיות ומקצועיות נוספות), ואת כל זה יכולים לעשות עבורכם אנשי שיווק דיגיטלי מקצועיים (או לרכז עבורכם את הפעילות מול אנשי מקצוע שונים – מתכנתים לבניית האתר, מעצבים גראפיים, כותבי תוכן וכד').

לסיכום, שיווק של עסק חדש יכול להיעשות כיום בצורה יעילה ומהירה יותר מאי פעם בעבר, באמצעות הפצת מאמרים באינטרנט ועל ידי ניצול נכון של הכלים הדיגיטליים המתקדמים העומדים לרשותנו כיום, יכול כל עסק חדש להגיע לקהל לקוחות פוטנציאליים רחב ומדויק בצורה חסרת תקדים, וכך לסייע לעסק לצמוח ולהתקדם באופן משמעותי בשנים הראשונות לפעילותו.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*