אחסנת מכולות בטרמינל אשדוד – האם זה בשבילך?

אחסנת מכולות בטרמינל אשדוד – האם זה בשבילך?

במידה ואתם בעלי עסק שמייבא סחורות אל ישראל או מייצא החוצה ממנה, כדאי שתכירו את טרמינל אשדוד. בצמוד לנמל אשדוד, שמרכז כמויות עצומות של סחורות שנכנסות ויוצאות מהארץ, תמצאו מסוף מטענים חדשני ומודרני שממקום על שטח של 100 דונם. בשביל סוחרים שפועלים מול נמל אשדוד, הטרמינל החדש מאפשר נוחות מסוג שלא היה זמין עד כה בארץ, לאחסון סחורות לטווחי זמן שונים ומספר אפשרויות שינוע של הסחורות אל היעד שלהן.

טרמינל אשדוד – רקע

טרמינל אשדוד נמצא בבעלות של קבוצת פרידנזון, שהיא בין חברות הלוגיסטיקה המובילות בישראל, שמספקת את שירותיה ללקוחות מהארץ ומכל העולם. החברה מספקת שירותים בכל מה שנוגע להובלה יבשתית וימית, לצד אפשרויות אחסנה, הובלה ופריקה של מטענים. הייחודיות של פרידנזון באה לידי ביטוי ביכולת שלה לספק שירותים לכל אורכה של שרשרת האספקה, עם שירותים ייעודיים לכל צורך שעשוי לעלות.

אחסנת מכולות בטרמינל אשדוד

מטרתו של טרמינל אשדוד היא לספק ללקוחותיו תהליך יעיל וחסכוני באמצעות השטח העצום שעל גביו הוא פרוס, כשאחד מיתרונותיו הוא המיקום הסמוך לנמל אשדוד. הטרמינל מציע אפשרויות מגוונות של אחסון, לצד פתרונות הובלה ימיים ויבשתיים שמתוכננים בקפידה עד לפרטים הכי קטנים. אחסנת מכולות בטרמינל אשדוד מהווה פתרון לוגיסטי אידיאלי עבור חברות שילוח, חברות ספנות, עמילות מכס, יבואנים ויצואנים.

טרמינל אשדוד מחובר ישירות לנמל באמצעות שער פנימי שמקשר ביניהם. בטרמינל פועל מסוף עצמאי של הרכבת, שמחובר לכלל תשתיות הרכבת בארץ. באמצעות ארבע המסילות שנמצאות בטרמינל אשדוד, לקוחות ומובילים נהנים משירותי הובלה ייחודיים ויעילים. בפני לקוחות הטרמינל עומדים גם מגוון פתרונות אחסנה שיכולים לשרת כל צורך. יבואנים יוכלו למצוא מסוף מכולות שנמצא תחת פיקוחו של המכס, ישנו מסוף למכולות ריקות, מתחם מכולות קירור, מטענים כלליים, כימיקלים ועוד שלל אפשרויות לאחסנה לטווח ארוך.

חסכון ויעילות

באמצעות טרמינל אשדוד, תוכלו לקבל שירותים מקיפים עבור כלל תהליך שרשרת האספקה של הסחורות שלכם. הטרמינל מנוהל על ידי מערכת מתקדמת לניהול הלוגיסטי של המלאי והאחסנה של המכולות, עם ממשק שמנהל את המלאי של הלקוחות. מלוא הצרכים שלכם בתור לקוחות הטרמינל יקבלו מענה מקצועי מצוות מוסמך ומנוסה, שפועל מטעם חברת פרידנזון בעלת הניסיון רב השנים בתחום הלוגיסטי. לכל סוחר המעוניין בקבלת שירותים ללא חשש בביטחון מלא, אחסנת מכולות בטרמינל אשדוד היא פתרון לוגיסטי אידיאלי שמספק מענה עבור כל הצרכים שלכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*