אחוזת ספא – הפינוק המושלם לגוף ולנפש

אחוזת ספא – הפינוק המושלם לגוף ולנפש

קצב החיים בישראל הוא מרוץ אחרי הזמן. זוגות רבים מתמודדים עם מטלות יום יומיות לא קלות הכוללות את הטיפול בילדים, פיתוח קריירה במקומות העבודה, עבודות הבית ולעיתים גם טיפול בבני משפחה כמו הורים מבוגרים.

בין כל המשימות, בני הזוג משתדלים גם לשמור ולחזק את הזוגיות שלהם כדי שהמרוץ לא יפגע בזוגיות הכול כך חשובה עבורם. אחת הדרכים לשמור על הזוגיות היא להזמין מעת לעת חבילת ספא מפנקת שתיצור הפסקה באורח החיים הרגיל ותאפשר להם ליהנות מהזוגיות למשך כמה שעות.

ספא זוגי

יום כיף הכולל הגעה לספא זוגי הוא מתכון לחיים מאושרים ולטיפוח הזוגיות לאורך זמן. בני הזוג מחליטים על תאריך שבו ייקחו יום חופש מהעבודה ויתפנו רק לעצמם. הם רוכשים חבילת ספא ומגיעים למקום הנבחר בבוקר, כדי לנצל את כל השעות האפשרויות עד החזרה לשגרה, איסוף הילדים ממסגרות החינוך ומרוץ החיים הרגיל.

חבילת הספא כוללת ארוחת בוקר מפנקת הכוללת לחמים חמים, מגוון גדול של ממרחים, ירקות, גבינות יוגורט, פירות וקינוחים מפנקים.

בני הזוג זוכים לחדר יפהפה או לסוויטה מפנקת הכוללים מיטה רחבה ונוחה, טלוויזיה איכותית ואמצעי מולטימדיה נוספים.

במתחם הספא הם נכנסים לבריכת שחייה המאפשרת להם להשתכשך במים הצלולים וליהנות משחייה או משהייה ארוכה בתוך המים, כניסה לג'קוזי המפנק שהזרמים בו משחררים את השרירים התפוסים וגורמים לרוגע רב בכל איברי הגוף.

אוהבי הסאונה ייהנו מסאונה רטובה או יבשה שתגרום לתחושות נפלאות של רעננות והתחדשות של העור.

עיסויים מקצועיים בספא זוגי

חבילת הספא כוללת גם היצע נרחב של עיסויים זוגיים המתבצעים על ידי מעסים מקצועיים בשיטת העיסוי התאילנדי, השבדי, עיסוי באמצעות אבנים חמות ואופציות נוספות. כל אחד מבני הזוג מזמין את שיטת העיסוי המועדפת עליו והמעסים מבצעים עבודה נפלאה בשחרור לחצים ומתחים, מתיחת כל איבר מאיברי הגוף ושחרור כיווצים וחסימות.

לאחר העיסוי נרגעים בני הזוג, הם עסוקים בשיחות נפש בנושאים שונים שאין להם זמן לנהל ביום יום וביחסים האינטימיים ביניהם.

הזמן חולף במהרה ובני הזוג נהנים גם מארוחת צהריים עשירה ומשביעה המוגשת להם בחדרם או בחדר האוכל.

תחושה עילאית של רוגע ושלווה מציפה אותם, הם מאושרים, נהנים מהחברות ביניהם שמצליחה להחזיק מעמד אף על פי שבכל יום הם עובדים קשה הן בבית והן מחוצה לו.

חבילת ספא

יום חופש אמיתי ורכישה של חבילת ספא היא אחת המתנות החשובות ביותר שבני זוג מסוגלים להעניק זה לזה כדי לשמר את האהבה ואת הזוגיות החזקה שלהם.

מתחמי הספא האיכותיים מודעים לצורך של בני הזוג ליהנות מהזוגיות ולכן הם מעניקים חבילת ספא מפנקת במיוחד. הזוגות נהנים מהסוויטות, המתקנים, העיסויים והארוחות האיכותיות ובתום היום המפנק הם כבר מחכים להזדמנות הבאה כדי להגיע ולהתפנק.

תמונה באדיבות אתר אחוזת הספא

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*