אונס בעיריית אשדוד?

אונס בעיריית אשדוד?

פרשייה מטרידה תרתי משמע נחשפה אתמול בעיריית אשדוד במהלכה התלוננה אחת העובדות כי המנהל הישיר שלה אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים. המתלוננת פנתה לפני כמה ימים לממונה על ההטרדות המיניות בעירייה, הגב׳ דינה בר-אולפן ואמרה לה כי נאנסה, בכמה הזדמנויות שונות, לאחר שביקשה העלאה. במשטרת אשדוד פתחו בחקירה נגד המנהל שהושעה מעבודתו.

לטענת העובדת, המקרים אירעו בשלושת החודשים האחרונים לאחר שהגיעה למשרדו של המנהל כדי לשוחח איתו על אפשרות להעלאה בשכר. היא סיפרה כי הוא אילץ אותה לשכב איתו בתמורה לסיוע. לאחר זמן מה היא התלוננה אצל הממונה על הטרדות מיניות בעיריית אשדוד וסיפרה לו על המקרה. האישה סיפרה כי לפחות באחד מהמקרים האונס בוצע בבניין העירייה.

במשך כמה ימים נערכה שורת בדיקות בעירייה וכשעלה חשש שאכן יש אמת בדבריה של העובדת, הוחלט להשעות את המנהל. כעת הוא שוהה בחו"ל וטרם נחקר במשטרה, אך עם שובו יוזמן למסור את גרסתו. בינתיים העובדת טרם שבה לעבודה בעירייה, ומקורביה אמרו כי עוברים עליה ימים קשים, אך היא בטוחה שעשתה את הדבר הנכון. במשטרת מרחב לכיש אישרו כי אכן הוגשה תלונה בתחנת המשטרה ונפתחה חקירה.

תגובת עיריית אשדוד:
"
בשבוע שעבר הגישה עובדת עירייה תלונה על הטרדה מינית כנגד עובד אחר. התלונה נבדקה על ידי הממונה על מניעת הטרדה מינית ובו ביום הוגשה המלצה למנכ"ל העירייה להשעייתו הדחופה של העובד, לשם מיצוי הבירור. העובד הושעה מיידית למשך 14 יום. בתום הבירור וביסוס המידע לגבי חומרת המעשה המיוחס לעובד, הממונה על מניעת הטרדה מינית בעירייה הגיש אתמול תלונה למשטרת אשדוד נגד העובד. העובדת מקבלת ליווי צמוד ותמיכה מקצועית".

 

A4U_225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*