"אדמה אגן" העניקה מלגות מצטיינים

"אדמה אגן" העניקה מלגות מצטיינים

חברת אדמה אגן העניקה מלגות לסטודנטים מצטיינים מהמחלקה להנדסה כימית, ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד ע"ש סמי שמעון, לכבוד ולזכר מייסדי חברת אדמה.

סטודנטים מצטיינים מ-SCE  המכללה האקדמית להנדסה אשדוד ע"ש סמי שמעון זכו לקבל מלגות. מדובר בשיתוף פעולה מתמשך בין חברת אדמה עם המכללה וכחלק משיתוף פעולה הדוק של אדמה עם האקדמיה בארץ.

המלגות הוענקו לארבעה סטודנטים מצטיינים, שנבחרו על פי קריטריונים של הצטיינות בלימודים, מעורבות בקהילה ושירות צבאי/לאומי. את המלגות העניקו לסטודנטים דיקן הנדסה כימית וראש המרכז לתהליכים ירוקים, פרופ' דורית תבור, מנהל אדמה אגן, הדרן עולמי, ומנהלת מש"א אדמה אגן, אילת ירושלמי.

דיקן הנדסה כימית, פרופ' דורית תבור: "היום אנחנו מעניקים את מלגות אדמה אגן לארבעה סטודנטים מקמפוס אשדוד , ואתמול הוענקו גם כן ארבע מלגות אדמה מכתשים בקמפוס ב"ש. המכללה המכשירה את דור העתיד של מהנדסי ישראל, רואה חשיבות רבה בקשר הדוק עם התעשייה".

מנהל האתר, הדרן עולמי, בפנייה ישירה לסטודנטים אמר: "כמהנדס כימיה, אני רוצה לומר לכם שבחרתם במקצוע מעניין ומגוון, שדרכו ניתן לעסוק בהרבה תחומים. למשל בחברת אדמה, אנו עוסקים באספקת פתרונות פשוטים לחקלאי, כדי לשפר את התבואה ויכולת הזנת האוכלוסייה ברחבי העולם, ובד בבד בשיפור מתמיד בהפחתת ההשפעה שלנו על הסביבה. מדובר בריצה למרחקים ארוכים, נדרשים סבלנות ואורך רוח, אך הסיפוק הוא רב".

אילת ירושלמי, מנהלת מש"א אדמה אגן, מסכמת: "אנחנו תומכים בסטודנטים וגם נעזרים בהם בעבודה במעבדה. קיים חיבור נפלא בין המכללה לאדמה אגן. שתי סטודנטיות, שמועסקות באדמה אגן ומקבלות סיוע בהנחיית עבודת הגמר שלהן משני דוקטורים בחברה, הן גם המצטיינות. ניתן לומר עלינו שאנחנו יודעים לבחור את הטובים ביותר לעבוד אצלנו".

בתמונה: הסטודנטים המצטיינים, צוות אדמה אגן והדיקן להנדסה כימית.

צילום: ODREY לימור אדרי

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*