סופר נני מגיעה לאשדוד

סופר נני מגיעה לאשדוד

מיכל דליות על הורות בעידן המודרני.

מנחת התכנית 'סופר נני', פרסמה את הספר "הורים, מה השאלה?!". מגישה תכנית ייעוץ שבועית ברדיו ללא הפסקה ובצפון ללא הפסקה. בעלת טור קבוע במגזין "נשים" ומשתתפת בתוכניות הבוקר של ערוץ 10. מתמחה במתן הרצאות מגוונות לקהלים שונים בתחום היחסים.

מיכל דליות נולדה בתל אביב. למדה בסמינר לוינסקי והוסמכה לגננות ולהוראה לגיל הרך. עם סיום לימודיה החלה לעבוד כמורה בבה"ס "לדוגמא" בתל אביב, שם למדה בילדותה. כשחיפשה תפנית בחייה המקצועיים, התחילה מיכל את מסלול ההכשרה של מכון אדלר בתוכנית להנחיית הורים. עם סיום הכשרתה שימשה מיכל כמנחת קבוצות הורים וקבוצות מגוונות במכון אדלר וביניהן: קבוצת אבות אסירים בשיקום בכלא השרון, אותה הדריכה בהתנדבות, קבוצות הורים לילדים צעירים והורים למתבגרים, מדריכים בפנימיות, עובדי משרדים ממשלתיים, קצינות נפגעים בצה"ל ועוד. בין השנים 2001-2003 אף שימשה כחברת הנהלת מכון אדלר. בשנים 2005-2007, ניהלה את בית הספר להורים והיחידה למשפחה והקהילה במכון. בשנת 2006, ומבין 600 מועמדות פוטנציאליות, נבחרה מיכל להוביל את התוכנית המצליחה "סופר נני" בערוץ 2 ומאז היא מוכרת לכולנו כ"סופר נני" הישראלית.

לאורך כל השנים התמקצעה מיכל בקורסים ובהשתלמויות בנושאים מגוונים וביניהם: אימון, גישור, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכודרמה, תקשורת, שיווק ודינאמיקה קבוצתית. מיכל הוציאה ספר שירים פרי עטה ושלושה ספרים לילדים.

ספרה האחרון להורים "הורים, מה השאלה?!" מקבץ בתוכו 293 שאלות שמיכל נשאלה לאורך השנים, ותשובותיה להן. למרכז קהילתי 'אחווה' היא תגיע עם ההרצאה 'מי מפחד להיות מנהיג? הורות בעידן המודרני: מדוע קשה היום יותר מאי פעם להיות הורה? מהם הצרכים הפסיכולוגיים הראשונים של הילד ומהי אחריות ההורה לקיימם? כיצד משקמים את הסמכות ההורית ומחזירים שליטה לחיי הבוגרים במשפחה? הבנת השינויים העוברים על החברה ועל מעמד ההורה והילד והשפעתם על חינוך הילדים.

יום רביעי 26.6.19  |  שעה 20:30  |  מרכז קהילתי אחווה, רח' האצ"ל 7  |  20 ₪  |  טל': 08-8565716

צילום ניר סלקמן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*