ניקוי ספות בשיטת WeClean – הדרך לשמור על הספה

ניקוי ספות בשיטת WeClean – הדרך לשמור על הספה

מי מאתנו אינו יודע כי חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבית הוא ניקוי ספות. הסלון הוא מרכז הבית ובו אנו מבלים בנעימים את זמננו עם בני המשפחה והחברים. אם תתארו לעצמכם שאתם מגיעים להתארח בקרב משפחה או חברים ואתם יושבים על ספות מלוכלכות, כיצד תרגישו? ככל הנראה, הרושם שתקבלו יהיה גרוע.

אם נתחזק נכון את מערכת הישיבה שלנו בסלון בעזרת תחזוקה שוטפת של פעם בשבוע הכוללת שאיבת אבק וניגוב עם מטלית לחה, הסלון שלנו ייראה נקי ומטופח תמיד.

רבים אינם יודעים שתחזוקת הסלון אינה מסתכמת במראה החיצוני של הספות, כי אם דווקא בפנים הספה. זה ממש לא חשוב אם הספה שלכם עשויה מבד או מעור, היות ורוב הלכלוך חודר מבעד לחריצים הפנימיים של מערכת הישיבה ולכן תוכלו להקדים תרופה למכה ולמנוע מהלכלוך להצטבר בה.

טיפים יעילים לתחזוקה נכונה וניקוי הספות בסלון

לפני שתתחילו עם תהליך ניקוי הספות, יש לשאוב את כל הספה היטב, כולל הכריות והמבנה של הספה, קדימה ואחורה ומצידי הספה. פעולת השאיבה מונעת הצטברות של לכלוך ומוציאה את שכבת האבק מהן. יש להתעכב יותר בפנים הספה ובחיבורים בין המושבים, היות ובמקומות אלה קיימת נטייה לצבור לכלוך. מומלץ לבדוק את תעודת האחריות של הספות שרכשתם, כך שאתם בודקים אם התעודה בתוקף ואם היא תכסה את השימוש בחומרי הניקוי שבהם ברצונכם להשתמש. יש לבדוק את הוראות הניקוי המצורפות לספות ואת העמידות שלהן בפני מים.

מעבר לניקוי ספות באשדוד של WeClean.

אבחון הבד על פי הכתוב על התווית בספות

הדבר החשוב לפני שאתם מתחילים בניקוי יסודי יותר של הספות, הינו לקרוא היטב את סוג הבד ואת הוראות ניקוי ספות, כך שתהיו בטוחים מהו סוג הבד ובאילו חומרי ניקוי או שיטת ניקוי ניתן יהיה להגיע לתוצאות הטובות ביותר. מי שאינו בטוח, כדאי שיזמין חברת ניקיון ריפודים, כך שיהיה בטוח כי העבודה תתבצע במקצועיות רבה. את כל הסימנים השחורים והכתמים ניתן יהיה להוציא באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים שחברת ניקוי ריפודים תשתמש בהם על פי סוג הבד וכן באמצעות מכשור משוכלל שמחדיר מים וחומרי ניקוי ויונק את הלכלוך עד שהמים ביניקת הספות יהיו נקיים לחלוטין.

המאמר המלא אודות ניקוי ספות וההבדלים בין ניקיון ביתי למקצועי.

יש לבצע ניקוי ספות מקצועי, אחת לשנה, על מנת לשמור על מראה רענן ובוהק של הספות וכן, לאווירה נעימה של ניקיון, היגיינה ואסטטיות. גם הרושם של מי שמגיע לביקור יהיה טוב, כאשר הספות הנמצאות במרכז הסלון, תהיינה נקיות ונעימות לישיבה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*