מרימים למרימי המשקולות – משכן חדש לענף האולימפי

מרימים למרימי המשקולות – משכן חדש לענף האולימפי

ברשות הספורט העירונית מכוונים לא מהיום למצויינות אולימפית, ההבנה שבענפים מסויימים ההשקעה באמצעים יכולים להביא לנו כעיר ייצוג באולימפיאדה חילחלה במנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף עם כניסתו לתפקיד.

ענף הרמת המשקולות זוכה לעדנה על מרבית הפודיומים בתחרויות העולמיות, בטח ובטח שבארציות. שיאי ישראל נשברים ורק לפני שבועיים זכתה אשדוד במעל ל-30 מדליות מתוכן 21 מדליות זהב ושיא ישראלי בדחיקה וקרב 2 של דוד ליטבנוב האולימפי של אשדוד.

זאת במגוון הקטגוריות והמגדרים הצליחו להביא האשדודים והאשדודיות תחת שרביטו של המאמן והמנהל יורי אוזליאנר.

יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט:

״ענף הרמת המשקולות הוא הוכחה חיה שתנאים אופטימלים, יחס והקניית אמצעים מביאים תוצאות. עשינו את זה בג׳ודו עם מרכז המצויינות, בענף השיט וכך גם בענף הרמת המשקולות. אנו נמשיך לתת במה ולהשקעיע את כל מה שצריך כדי להביא מגוון רחב של ענפים לרמת מצויינות אולימפית. אני מברך את הספורטאים על ההישגים המרשימים בשם הרשות ובשם תושבי העיר אשדוד. המתקן החדש הינו פועל יוצא של תוצאות והתמדה, אין ראויים ממתאמני הרמת המשקולות למתקן בסדר הגודל הזה. אני משוכנע שאם אלו התוצאות שהושגו בתנאים הקיימים אז צפוייה לנו עדנה ארוכת שנים עם הישגים מופלאים. אני שמח וגאה להוביל את העיר אשדוד להישגים ולהניח עוד לבנה במפעל הספורט ההישגי באשדוד״.

מה שמעודד הרבה יותר זה דור העתיד שצומח כאן, דור עתיר כישרון ומוטיבציה שגרם ברשות הספורט לחשיבה מחדש. אחרי ההשקעה המאסיבית במרכז לחינוך ימי ושילוש כמות המשתתפים בחוגי השייט המקצועי והחובבני, אחרי הקמת המרכז למצויינות בג׳ודו, השבחת המאמנים ומתן כלים אופטימליים להצלחה מגיע זמנו של ענף הרמת המשקולות שיזכה למתקן אימונים מכובד המוביל מסוגו בישראל.

המתקן שייבנה יהיה צמוד למרכז המצויינות בג׳ודו באולם בית הספר ״רבין״ ברובע טו׳, על שטח של סה"כ שטח ברוטו – 460 מ"ר ברוטו כך שגם אירוח תחרויות ארציות ומיצוב העיר אשדוד כמעצמה בענף תתלווה לזריקת המוטיבציה שתוענק לענף. התעניות כבר מוכנות ובתחילת 2021 יחלו בתהליך ההקמה.

המתקן המפואר יכלול:

1 .10 זירות אימון – 112 מ"ר
2 .זירת תחרות – 16 מ"ר
3 .2 חדרי הלבשה )20 מ"ר כ"א( – 40 מ"ר
4 .2 חדרי מקלחת 3 עמדות + אסלות וכיורים – 30 מ"ר
5 .חדר סאונה ואמבטיית קרח – 20 מ"ר
6 .חדר רופא – 10 מ"ר
7 .מחסן ציוד – 27 מ"ר
8 .מטבחון ופ.אוכל – 5 מ"ר
9 .משרד – 9 מ"ר
10 .חדר הדרכה – 15 מ"ר
11 .שטח צפיה לתחרות – 60 מ"ר
12 .ממ"מ לפי תקנות פקע"ר – 10 מ"ר
13 .שירותים כלליים – 15 מ"ר
14 .חללים טכניים – 5 מ"ר
15 .מבואה / כניסה – 20 מ"ר
סה"כ שטח נטו – 394 מ"ר
סה"כ שטח ברוטו – 460 מ"ר

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*