מה הם חלקים סובבים מחושלים – מפעל חישולי כרמל

מה הם חלקים סובבים מחושלים – מפעל חישולי כרמל

בעודנו ישובים במטוס, בדרכנו ליעד רחוק או קרוב, חופשה או פגישת עסקים, אחד הדברים שנמצאים בראש מעיינינו הוא בטיחות הטיסה. ברור, כי על מנת להגיע ליעדנו בשלום חשוב שהמטוס יהיה בטיחותי ואמין, ייוצר מהחלקים האיכותיים ביותר מקטן ועד גדול. לצורך הבטחון האישי שלנו, עובדת תעשייה שלמה על מנת לספק את הבטחון המלא של כל המוצרים הקשורים למטוסי הנוסעים.

לסובב את המנוע

כל מנוע של מטוס כולל חלקים סובבים מחושלים רבים אשר מהווים את שידרת המנוע. את החלקים הסובבים ניתן למצוא באזורים הקרים והחמים של המנוע ,החלקים הסובבים . חלקים סובבים מחושלים הם חלק בלתי נפרד מהמדחס והטורבינה של המנוע, חלקים אלו מאפשרים את הנעת  האויר בתוך המנוע דחיסתו והעלאת מהירות הזרימה ויצרת הדחף לו זקוק המטוס בכדי לייצר תנועה קדימה.

חלקים סובבים מחושלים רוכשים במפעל איכותי

כאשר מדובר ברכיבים של מנוע המטוס, אין מקום לפשרות. חשוב שכל חלק וחלק יהיה איכותי וייבדק כמה פעמים, עפ"י התקנים המחמירים ביותר, כאן מפעל חישולי כרמל נכנס לתמונה. המפעל מייצר ומספק רכיבים איכותיים למנועי סילון מסגסוגות של ניקל וטיטניום, ובכללם חלקים סובבים משוכללים. מעבר לכך, לנגד חישולי כרמל עומדות מטרות ברורות, ועובדיו פועלים לילות כימים כדי להגשימן:

  • ייצור ושמירה על איכות מוצרים גבוהה עפ"י התקנים המחמירים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר.
  • צמצום בעלויות ייצור בעת תפעול מכונות המפעל.
  • דאגה לאספקה מהירה של המוצרים ללקוחות, כדי שניתן יהיה להרכיב את המנוע בדרך מהירה ויעילה.
  • עדכון מקוון של מלאי ולוגיסטיקה, כך שניתן יהיה לעקוב אחר שלבי הייצור של המוצרים 24/7
  • הגברת אמצעי הבטיחות וריענון כללי הבטיחות, לצורך שמירה על בריאותם של העובדים במפעל.

המפעל המושלם לכל העובדים

חישולי כרמל מצטיין בתנאי ההעסקה הטובים שהוא מעניק לעובדיו, כך שעובדים רבים נשארים במפעל במשך שנים ארוכות עד שהם פורשים לגמלאות. במפעל מועסקים כ-215 עובדים. נוסף על כך, העובדים עוברים הכשרות באופן תדיר  מיוחדת המסייעת להם להשתלב במפעל במהירות ולשמור על רמת המקצועיות הנדרשת לייצור חלקים תעופתיים. כך למשל, העובדים מקבלים את כל ההכשרה הדרושה להם כדי להפוך לחרטי CNC. למידע נוסף היכנסו לדף משרות בחישולי כרמל.

על המפעל חישולי כרמל

חישולי כרמל נוסד ב-1961 ומאז ועד היום הוא מספק רכיבים מהותיים למנועי המטוסים עבור יצרני המנועים המובילים. במפעל ניתן למצוא מגוון רחב של כלי תכנון וייצור המסייעים לעובדים בכל תהליכי הייצור: מכבשים, מסורים, תנורים ועוד. כמו כן, במפעל מצויות מערכות אלקטרוניות ממוחשבות המאפשרות לאחראיים לעקוב אחר פס הייצור והתפוקה, כך שכל מוצר היוצא את המפעל עובר ביקורת מקיפה.

בחישולי כרמל מצליחים לשמור על מוניטין טוב למרות התחרות הגדולה שיש בתחום . מאז הקמת המפעל הוא צבר לקוחות רבים בארץ ובעולם אשר מזמינים ממנו רכיבי מנוע דרך קבע.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*