מדוע כדאי לקצר קישורים באינטרנט?

מדוע כדאי לקצר קישורים באינטרנט?

בעולמנו הדיגיטלי והמדויק, מומלץ ביותר לקצר קישורים ארוכים ומסורבלים. זה ממש לא משנה מה אתם משווקים בגוגל, תמיד יהיה עליכם להציג בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם את המידע הכי מדויק והכי קולע.

בעידן כל כך דיגיטלי, אנשים נחשפים לכמויות ענקיות של פרסומים במהלך היממה. בין אם אתם מטיילים בחוץ או יושבים בבית, כולנו חשופים לפרסום כל הזמן. העניין הזה מחייב אותנו, המשווקים, להיות כמה שיותר קולעים למטרה. במקרים בהם אתם מדויקים מאוד ולא מסרבלים את הלקוח בקריאה מרובה של מידע מסובך, אתם קולעים למטרה. אז מתי נקצר לינקים וכיצד נעשה זאת? אולי תופתעו, אך מדובר בתהליך מאוד פשוט וידידותי. נסביר.

על אילו סוגים של לינקים אנשים יקליקו?

לרוב, לינקים קצרים הם לינקים שאנשים נוטים יותר להקליק עליהם. הרי, אם נחשוב על זה לרגע, מה משדר לנו לינק מאוד ארוך? יש משהו מאוד לא מקצועי ומאוד לא אסתטי בלינקים ארוכים. משהו שאפילו גורם לנו לחשוב שמדובר בלינק מסוכן שיכול להתברר כוירוס או בספאם.

כשאתם שולחים ללקוח או לקולגה לינק שתופס לו חצי מסך ב-WHATSAPP, אתם אפילו יוצרים מעין אנטגוניזם שמורגש אצל מי שמאחורי המסך בצד השני. אל תשכחו גם, שבימינו אנשים מאוד נזהרים שלא ללחוץ על מיני לינקים, שמא הם יכילו בתוכם כל מיני וירוסים שיגנבו את פרטיהם האישיים, או יזיקו למכשיריהם. סביר להניח שגם אתם הייתם נוהגים באופן דומה.

לינק מקוצר הוא קישור ידידותי יותר

באופן כללי, לינקים שנראים מאוד מוזר ועם כל מיני סימנים כאלו: %#^&U#^ , הם לינקים שאנשים פשוט לא ילחצו עליהם. אגב, גם אם הלינק מגיע מאדם שמוכר למקבל הלינק, מישהו מאנשי הקשר שלו, אנשים עדיין יחשבו פעמיים אם לפתוח את הלינק.

לרוב? לא ילחצו עליו ומטרת השיווק התפספסה לגמרי.

אין ספק, קיצור קישורים הוא הכרחי ביותר, במיוחד במקרים בהם אתם מנסים לשווק מוצר או שירות כלשהם. קיצור לינקים מציג אתכם באופן הרבה יותר מקצועי ומדויק, דבר שבהחלט מושך לקוחות פוטנציאליים. וגם לאחר שהצלחתם למגנט לקוח שמבצע אצלכם רכישות, לעולם אין לזלזל במסרים השיווקיים שאתם שולחים לאותו הלקוח.

אילו מסרים שיווקיים אתם שולחים ללקוחותיכם?

בין אם אתם שולחים ללקוחות שלכם מסרים פרסומיים דרך מייל, ניוזלטר, סמס או כל אמצעי אחר, הלינקים שתצרפו תמיד יהיו חייבים להיות מקוצרים. הכלל הזה מקבל תוקף כפול ומכופל כשאתם יוצאים בקמפיין.

במקרים מסוימים, קמפיין בגוגל או ברשתות החברתיות השונות יכול לקום וליפול על קישורים שפשוט לא נראים אמינים, לא נראים מקצועיים ולא עושים חשק ללחוץ עליהם. אם אתם מחפשים אחר דרכים לקצר קישורים, דעו כי ניתן לעשות זאת אונליין וממש בקלות. אתרים כמו BITLY מציעים לכם את האפשרות של קיצור קישורים אונליין, וישנם אתרים נוספים כמו REBRANDLY, CUTTLY ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*