טיפים לעיצוב הבית

טיפים לעיצוב הבית

רוצים לעצב קצת את הבית? להכניס בו חיים חדשים ורוח חדשה? ישנם אינספור מגזינים וקטלוגים מהם תוכלו לקבל את כל הרעיונות שאתם צריכים והרבה מעבר למה שאתם יכולים בכלל להכיל. בשורות הבאות, אנחנו נתמקד דווקא בטיפים על עיצוב הבית באמצעות משטחים גדולים. מה זה משטחים גדולים ואיך נכון לעצב איתם את הבית? כל התשובות, בשורות הבאות.

משטחים גדולים לעיצוב הבית

עיצוב הבית הוא תחום ענק שכולל את כל האלמנטים הויזואליים בבית, החל מעיצוב אריחי הרצפה ועד המיניאטורות שאתם מניחים על אדן החלון. משטחים גדולים הוא מונח שמתאר את פריטי העיצוב בעלי שטח הפנים הגדול ועל כן גם בעלי ההשפעה המשמעותית ביותר על העיצוב והאווירה בבית. משטחים אלה כוללים כמובן את קירות הבית והרצפה, והם כוללים את דלתות הפנים ודלת הכניסה של הבית וכמובן את חלונות הבית.

חלונות אלומיניום

אתם יכולים כמובן להזמין כל חלון מכל חומר גלם ובכל סגנון עיצוב, אבל אלו הם חלונות אלומיניום שמהוות היום יותר מ-90% מהשוק ולא בכדי. חלונות אלומיניום מאפשרים לכם ליצור כל עיצוב שאתם מעוניינים בו ובכלל זה לדמות סגנונות עיצוב כפריים וקלאסיים באמצעות פרופילים של אלומיניום. כך למשל, אחד העיצובים האטרקטיביים בתחום זה הוא העיצוב הבלגי שבעבר התבסס על ברזל יצוק, אך כיום ניתן לייצר באמצעות אלומיניום בשלל גוונים על ידי יצרנים שונים כמו חברת יורוסטייל חלונות אלומיניום באיכות אירופאית, מרקמים ותצורות בשילוב זכוכית טריפלקס או בידודית. חלונות הם מרכיב מפתח בעיצוב הבית וחלונות אלומיניום בלגיים הם אולי האטרקטיביים ביותר לכל מרחב ביתי.

דלתות פנים

דלתות פנים גם הן נחשבות למשטחים גדולים שמשפיעים מאוד על עיצוב הבית. בהיבט זה, ההחלטה המרכזית שעליכם לקבל היא סביב גוון הדלת – גוון ניגודי או משלים. לדלתות פנים בעלות גוון מנוגד לגוון הקירות ישנו אפקט מאוד משמעותי על האווירה והעיצוב ולכן אם אתם בוחרים באופציה הזאת, חשוב לוודא רמה גבוהה דיוק בבחירת הגוון המדויק. דלתות פנים בגוון משלים הן יותר טבעיות וזורמות וניתן לבחור בין טווח של גוונים משלימים (בהיר לבהיר וכהה לכהה) מבלי לייצר אימפקט משמעותי מדי על העיצוב הכולל (לטוב ולרע).

קירות וריצוף

בהיבט קירות הבית, המרכיב החשוב ביותר הוא הצבע וכמובן מומלץ לבצע שליכט חלק שמשפיע מאוד על האווירה, האסתטיקה והעיצוב. כמו כן, אפשר ליצור אפקטים בצבע, אך לא להגזים. בריצוף קשה לטעות רק הקפידו על בחירת אריחים בגוונים נייטרליים ורצוי גם בהירים, שמאפשרים פיזור אחיד ומלא של האור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*