הסתיים קורס כתבי השטח של הרשות למניעת אלימות

הסתיים קורס כתבי השטח של הרשות למניעת אלימות


הרשות העירונית למנעיעת אלימות והתמכרויות באשדוד יוצאת פעם נוספת מהקופסא ומצליחה לייצר משיכה איכותית של בני נוער והפעם, לקורס ראשוני וייחודי של כתבים דיגיטליים שמכשיר אותם למדיה המתפתחת של אתרי אינטרנט חדשותיים.

זה החל משיחה ראשונית על קולם של הצעירים של אשדוד שלא נשמע, על כמות אדירה של בני נוער שאין להם שופר, זה הספיק למנכ״לית הרשות סימונה מורלי ליזום קורס ייחודי וראשוני של בני נוער איכותיים, בני ובנות העיר אשדוד הכולל בתוכו את יסודות העיתונות, טכניקות כתיבה, בסיס מידע אודות אתיקה עיתונאית, הוצאת דיבה, מיידיות המדיה האינטרנטית אל מול העיתונות הכתובה, מבוא לצילום שהעביר הצלם דוד אסייג והתנסות בתרחישים שונים.

סימונה מורלי מנכ״לית הרשות

את הקורס ריכז והעביר איש התקשורת דוד קקון, הבעלים של פורטל האינטרנט הותיק אשדוד פור יו, החניכים יעברו השתלמות בת חצי שנה באתר ויתנסו הלכה למעשה בכל מה שלמדו.

״מדווחים מהשטח מצטרף לשורה מכובדת של קורסים והכשרות שמוציאה הרשות העירונית למנעיעת אלימות והתמכרויות באשדוד בינהם ״משקפיים ורודים״ – קורס מקצועי לנוער בצילום, ״בשבילי ישראל״ – קורס להדרכת תיירות עירונית, ״נוף ישראלי״ – קורס מקצועי לנוער בסיכון בנושא גינון ועוד לא מעט יוזמות נקודתיות ושיתופי פעולה המכשירים בני נוער בסיכון ומרחיקים אותם מסיכונים אקראיים לטובת פעילות ועשייה איכותית.

יגאל בן זיקרי, דובר חברת נמל אשדוד

שותף למיזם הנפלא הזה נמל אשדוד, יגאל בן זיקרי, דובר נמל אשדוד שנותן חסותו למיזם הגיע לקורס והתרגש לראות את התוצר, הוא הגדיל לעשות שהציע שת״פ וסיור בנמל לבני הנוער המוכשרים.

במהלך הקורס הועברו גם תכנים מניעתיים בנושא אלכוהול וסמים, סכנות ואלימות ברשת את התכנים העבירו נציגי הרשות בריזיט דוקהאן ושחר כחלון. את הקורס ריכזו מטעם הרשות שני פרל וראובן בן לולו.

מעניקים תעודות, דוד קקון, סימונה מורלי, יגאל בן זיקרי והחניך איתי אברג׳ל

סימונה מורלי, מנכ״לית הרשות: ״משהו חדש מתחיל, מאוד מרגש לראות מחזור ראשון של מיזם חדש מטעם הרשות, גם אם היה לי חשש קטן בתחילת הקורס הוא מהר מאוד התפוגג למראה הנבחרת האיכותית של הנוער האשדודי, קבוצה מגובשת, מאוחדת ומחוברת למטרה. ממש סיירת כתבי שטח. זהו קורס ראשון מסוגו ואני שמחה שנפל בחלקי ובחלקה של הרשות לעמוד מאחורי הסטארט אפ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*