אשדוד ממשיכה לבסס את מעמדה כמעצמת שייט: הישגים מרשימים לשייטי המרכז לחינוך ימי
בשנים האחרונות משקיעה רשות הספורט העירונית, בראשות המנכ"ל יורם אסרף, משאבים רבים בפיתוח ענף השייט באמצעות המרכז לחינוך ימי באשדוד. ההשקעה בתשתיות מתקדמות, בציוד איכותי וביצירת תנאי אימון אופטימליים מאפשרת לשייטים הצעירים להתפתח כבר מגיל צעיר, לצד פעילות חינוכית ענפה החושפת תלמידים ותלמידות בעיר לעולם הים כבר במהלך לימודיהם בבית הספר היסודי. החזון העירוני הזה מניב בשנים האחרונות דור חדש של ספורטאים מצטיינים ומבסס את אשדוד כמעצמת שייט, בדיוק כפי שמצופה מאחת מערי החוף הגדולות בישראל.
את פירות ההשקעה ניתן היה לראות גם בסוף השבוע האחרון, כאשר שייטי המרכז לחינוך ימי השתתפו בשיוט הבנים שהתקיים בגנוסר בימים 20 עד 21 ביוני 2026. התחרות נערכה בתנאי רוח חזקה, אך השייטים האשדודים הפגינו יכולת מרשימה והתמודדו בכבוד עם האתגרים שהציבה להם הכנרת.
0

0
בדגם לייזר ILCA 4, בהדרכתה של מאיה פילניק, זכתה ליאור אלגזר במקום השלישי והוסיפה הישג נוסף למועדון האשדודי.
גם בדגם אופטימיסט בינלאומי, בהדרכת רועי יחיא, נרשמו הישגים בולטים. אלה ברכיאל סיימה במקום הרביעי בדירוג הכללי לבנות וזכתה במקום הראשון בקטגוריית הקדטיות עד גיל 13 (U13), בעוד מתן אלגזר סיים במקום השני בקטגוריית הקדטים עד גיל 13 (U13).
ההישגים ממשיכים להעיד על העבודה המקצועית וההשקעה המתמשכת במרכז לחינוך ימי, שמגדל דור איכותי של שייטים ושייטות המייצגים את אשדוד בכבוד בתחרויות ברחבי הארץ.






















