מנהל מח׳ הקורונה אסותא: ״יש לאמץ את שיטת האשפוז הביתי״
"תוכנית סדורה של יציאה מהסגר צריכה לכלול אימוץ תכנית של אשפוז ביתי" ד"ר אסף פרץ, מנהל מחלקת הקורונה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "אחד הקשיים עימם מתמודדת מערכת הבריאות ובוודאי בתי החולים, הוא עומס במחלקות, מדובר במציאות שגברה בחודשים האחרונים בעת […]
קרא עוד ›



















