מעל 450 ק״ג בשר שאינו ראוי למאכל הושמדו
בפעילות משותפת של המחלקה הוטרינרית ויחידת השיטור העירוני באשדוד, הושמדו למעלה מ-450 ק"ג בשר שאינו ראוי למאכל אדם, שנמצא באחד האיטליזים בעיר. הפעילות מתבצעת כחלק מפעילות יזומה של היחידה הוטרינרית בעיר. כאמור מעל 450 ק״ג בשווי עשרות אלפי ש״ח הושמדו […]
קרא עוד ›



















