נחנך בית הכנסת בבית החולים ״אסותא״
בטקס צנוע אך מרשים ומרגש, נחנך אתמול (ראשון) בבית החולים אסותא אשדוד ע"ש סמסון, בית הכנסת המפואר, שנתרם והוקדש בידי משפחת אטיאס לעילוי נשמת אביהם המנוח ר' מרדכי אטיאס ז"ל, משמש כבר כיום כמרכז רוחני שוקק חיים, שבו מתקיימות לאורך […]
קרא עוד ›



















