שר התחבורה סמוטריץ': נהפוך את נמל אשדוד למרצדס שיודע לתת פייט
בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה שהתקיים אתמול (יום ב') בנמל אשדוד, השתתפו כ-250 במעמד שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', הביע השר הערכה לנמל ולעובדיו: ״אני רוצה לפתוח בתודה בשם ממשלת ישראל ובשם אזרחי ישראל. תודה על העבודה הרצינית והחרוצה. תודה […]
קרא עוד ›



















