באסותא אשדוד ערוכים לגל השני של הקורונה
נושא הגל השני של הקורונה לא יורד מהכותרות, יותר ויותר הערכויות ותחזיות מראות שחודש יולי הולך להיות לא פשוט, היום יצא ד"ר ארז ברנבוים מנכל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד בנושא דרישת משרד הבריאות מבתי החולים להיערכות פתיחת מחלקת קורונה: "בבית […]
קרא עוד ›


















