חג לצהובים, 13:30 רחבת העירייה.
במחנה הצהוב של עירוני אשדוד ההכנות להחייאת הקבוצה בעיצומן, אחרי 2 אסיפות אוהדים והנהלה אקטיבית שלא פוחדת לומר את דברה בכל מדיה ארצית, רדיופונית או טלויזיונית יקיימו האוהדים הצהובים אסיפה שלישית, הלוקיישן בכלל לא מקרי והוא מכוון גבוה, רחבת עיריית […]
קרא עוד ›





















