גאווה – יש לאשדוד אלוף אולימפי
ניצן שמיס, תושב אשדוד,תלמיד שכבה י"ב במקיף ט', זכה ביחד עם חבריו לנבחרת הכדורסל הרצון מנצח במקום הראשון באליפות ספיישל אולימפיקס, אשר התקיימה בלוס אנג'לס . עיריית אשדוד העניקה מלגה על סך 20 אלף ₪ לארגון ספיישל אולי מפיקס במורה […]
קרא עוד ›



















