לשקר אין רגליים

לשקר אין רגליים

לאחר שהאישה טענה כי בעלה לשעבר עשה מעשים מגונים בילדתם ובית המשפט מינה מומחים ולאחר מכן התברר, כי מדובר בעלילה, הצליח לשנות עורך דינו שרון קולסקי את עילת סגירת התיק בפרקליטות לחוסר אשמה, תבע את האישה תביעה נזיקית וחסך לאיש מאות אלפי שקלים ועוגמת נפש

אישה מהאזור התלוננה כי בעלה עשה בביתם הקטנה מעשי מגונים, עורך דינו של הבעל שרון קולסקי התעקש, כי בני הזוג יופנו למומחה מסוכנות, יבדקו בפוליגרף, שם התברר, כי מדובר בעלילה, והתיק נסגר מחוסר ראיות. לאחר מאבק הצליח שרון קולסקי לשנות את עילת סגירת התיק לחוסר אשמה, ולאחר שתבע את האישה אזרחית, הופחתו משמעותית תשלומי המזונות כך שבמהלך השנים יחסוך האיש מאות אלפי שקלים.

יחסיהם של בני זוג מהאזור שהיו נשואים מספר שנים עלו על שרטון, בהליך הגירושין טענה האישה כי בעלה ביצע מעשים מגונים בבתם המשותפת. האיש שחרב עליו עולמו פנה לעורך הדין שרון קולסקי שהוכיח כי לא היו דברים מעולם.

בני הזוג שהיו נשואים מספר שנים החליטו "לפרק את החבילה" ולהיפרד. אלא שאז הופתע לגלות הגבר כי אשתו טוענת כי הטריד מינית את בתם הקטנה. האישה פנתה למשטרה וסיפרה כי בעת ששהה עם בתם לבד הטריד אותה מינית, בכך שישן עימה במיטתה יחד כשהוא עירום לחלוטין, ואף פגע בה מינית, היא אף הציגה למשטרה סרטונים ובהן הילדה מספרת בקולה על המעשים שאביה, לכאורה, ביצע בה.

האיש ההמום פנה לעורך הדין שרון קולסקי – העוסק בדיני משפחה שמשרדו באשדוד- בבקשה כי יסייע לו וטען כי לא היו דברים מעולם, והוא לא פגע בבתו. בדיון שנערך בבית המשפט לענייני משפחה, הוא אף טען כי מי שהדריכה את הבת, לדבר בסרטונים שהוצגו למשטרה הייתה האם שביקשה להעליל עליו כי פגע בבתם על מנת לפגוע בו, ולדאוג כי יורחק מביתו ומבתם המשותפת.

האם הכחישה את הטענות, ובאותו שלב דרש עורך הדין שרון קולסקי כי השניים יישלחו לבדיקת פוליגרף ובדיקת מסוכנות על מנת לברר את האמת בסוגיה.

בבדיקת הפוליגרף נשאל האב האם ביצע מעשים מגונים בבתו, האם ישן עימה כשהוא עירום, והאם נשאר איתה לבד בדירה, האב הכחיש ויצא דובר אמת.

מאידך נשאלה האישה מספר שאלות, אלא שהפוליגרף קבע כי היא משקרת בחלק מהתשובות מה שמחזק את טענתו של האב שמדובר בעלילה, והתיק נסגר מחוסר ראיות. גם בדיקת המסוכנות, הוכיחה, כי האמת בצד האב והאם שיקרה.

האב החליט להילחם על שמו הטוב ובשלב זה לאחר מאבק, שינתה הפרקליטות את עילת סגירת התיק מחוסר ראיות לחוסר אשמה.

הוא לא הסתפק בכך והחליט לתבוע את האישה בתביעת נזיקין, על מנת שיקבל פיצוי על הסבל האדיר שנגרם לו. בבית המשפט הגיעו השניים להסכם פשרה ולפיו יופחתו לו דמי המזונות בצורה משמעותית, על בתם הקטנה וכך במהלך השנים הצליח עו"ד שרון קולסקי לחסוך לו מאות אלפי שקלים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*