5 טיפים לקידום העסק שלך בפייסבוק

5 טיפים לקידום העסק שלך בפייסבוק

פרסום בפייסבוק חשוב לכל עסק ובכל תחום, מדובר בכלי שיווקי ממוקד ויעיל. בעידן בו קרוב ל-5 מיליון אנשים משתמשים בפייסבוק, לא פלא שבישראל פייסבוק הפכה להיות רשת הפרסום המובילה.

פתיחת עמוד עסקי וקידום באמצעות פרסום ממומן מומלצים כיום לכל עסק או חברה וכן גם לעסקים קטנים בעלי תקציב מוגבל. קידום נכון של העסק שלך בפייסבוק, יוצר קהילה נאמנה סביב המותג שלך.

יתרונות של קידום העסק בפייסבוק

  • חשיפה רחבה- כיום רוב הישראלים בעלי פרופיל פייסבוק, כך שרוב הלקוחות שלך נמצאים בפייסבוק ואם אתם לא שם, אתם מפסידים זמן וכסף. בעידן שבו התחרות על תשומת ליבו של הלקוח גדולה מתמיד, קידום בפייסבוק מהווה פקטור מרכזי בבניית המותג וקבלת לקוחות חדשים על בסיס קבוע לעסק. פרסום בעזרת פייסבוק מתאים ללקוחות ״עצלנים״ שכן המודעה מופיעה להם, תוך כדי כדי גלישה ולכן המסר הפרסומי מגיע לקהל חדש, שלא נחשף לפני למוצר או השירות שלנו.
  • מחירי הקליקים זולים יחסית- בהשוואה לגוגל הפרסום בפייסבוק זול יותר, בגוגל אנחנו חייבים להוציא עשרות שקלים ביום על מנת לראות תוצאות ובפייסבוק ניתן להתחיל עם תקציב של 10 שקלים ביום ולהגדיל אותו בהמשך.
  • אפשרויות הטרגוט- פרסום בפייסבוק מתבטא ומכוון, לקהל יעד ממוקד. אפשרויות הפילוח מגוונות וכוללות פרסום לפי מאפיינים דמוגרפיים, בעלי מקצוע, תחומי עניין ודפוסי התנהגות מסוימים.

טיפים לפרסום בפייסבוק

  • בניית דף עסקי וממותג- לפני שמתחילים לפרסם ולקדם את העסק בעזרת פייסבוק, יש להקפיד על הקמת דף עסקי ממותג כראוי, כלומר קאבר (תמונת רקע) איכותית, סרטוני וידאו מעניינים, פלטת צבעים מיוחדת שמתאימה למותג שהעסק שלכם משדר ועוד. חשוב לבנות את הדף באופן מעניין ומקורי שמושך את העין, על מנת לצבור קהל נאמן סביב העמוד.
  • העלו תמונות- תכנים ויזואלים בימינו עדיפים, על פני תכנים טקסטואלים מפני שתמונה שווה 1,000 מילים. מומלץ וחשוב להשתמש פחות בתמונות שיווקיות ויותר בתמונות שמשדרות רגע אנושי או חוויה בעלת רגש.
  • מענה מהיר להודעות העוקבים- מענה מהיר, הינו גורם קריטי לקידום מוצלח בעזרת הדף העסקי שכן זה מעיד על רצינות ושירות איכותי.
  • שיתוף תכנים וויראלים- מומלץ לעלות תכנים וויראלים, שמעודדים שיתוף שלהם בפייסבוק כך תהנו מחשיפה רחבה יותר.
  • הנעה לפעולה- תעלו פוסטים רלוונטים לגולשים, שכאשר הם יראו את הפוסט עד הסוף יהיה משפט שיווקי מקורי ומניע לפעולה כגון ״לפרטים נוספים, מוזמנים לשלוח הודעה פרטית״ או כל משפט בסגנון.

לסיכום, פרסום אפקטיבי בפייסבוק, עשוי לעזור משמעותית לעסק שלכם בקבלת לקוחות ובניית המותג העסקי ומומלץ לפנות לאנשי מקצוע שיעשו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר, שכן לא תבזבזו לחינם זמן וכסף על פרסום שגוי שאינו מביא לקוחות, כמו שקורה לרבים מבעלי העסקים.

מוזמנים להתייעץ איתנו לגבי פרסום העסק שלכם בפייסבוק.

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*