הדרך הנכונה להשתלת שיער מוצלחת

הדרך הנכונה להשתלת שיער מוצלחת

השתלת שיער היא משאת נפשם של ישראלים רבים הרואים בשיער כאחד הנושאים החשובים בגופם. התחושה הלא כל כך נעימה של התקרחות בכל היקף הראש או בחלקים שונים ממנו, מלווה ביום יום גם גברים וגם נשים והחלום שלהם הוא לעשות שינוי תהומי בנראות שלהם ולבצע השתלת שיער.

ישראלים רבים ביצעו כבר השתלת שיער בטורקיה, חלקם בהצלחה גדולה ומקצתם בהצלחה פחותה. הדרך להשתלת שיער מוצלחת עוברת בבית החולים בו מבצע ד"ר אוזגה ארגון השתלות שיער באופן מקצועי ביותר תוך שמירה על כללים בסיסיים שמוכיחים שהם אקוטיים וגורמים לכך שהפעולה תתבצע בהצלחה גדולה.

השתלת שיער על ידי ד"ר אוזגה ארגון

הגישה הרפואית של ד"ר אוזגה ארגון היא שכל צמיחת שיער היא ייחודית של כל מטופל ולכן אי אפשר לבצע השתלת שיער זהה לכל המטופלים, אלא להתאים את שיטת העבודה לכל מטופל באופן פרטני.

לצורך כך הרופא מבצע אבחון ראשוני של המטופל וצורת הצמיחה על הקרקפת שלו. בהתאם לכך נקבע מסלול מתוכנן של ההשתלה הספציפית כדי ליצור תוצאות אפקטיביות ובטוחות.

ביום הניתוח, ד"ר אוזגה ארגון פותח בעצמו את ערוצי הצמיחה הרלוונטיים ושולף את הזקיקים המיועדים להחדרה במיקומים אחרים בקרקפת. השיטה היא לשלוף זקיקים בודדים ממקומות שיש בהם צמיחה בריאה ולהשתיל אותם במיקומים שבהם קיימת התקרחות, זאת בתנאי שהם תקינים לאחר שנבדקו במיקרוסקופ. גם את השליפה יש לבצע באופן מדוד ואחראי כדי לא ליצור במקום זה התקרחות עקב שליפה של כמות גדולה מדי של זקיקים.

פעולות רפואיות מבצעים רק בבתי חולים

ד"ר אוזגה ארגון הוא רופא מיומן ומוערך בעל ידע נרחב שעבד במשך שנים רבות בצבא וגם בבתי חולים בתחום הניתוחים הפלסטיים. ידע רב זה הוא חשוב מאד עבור תחום השתלות השיער.

לאור העובדה שקורים מצבים שהמטופל לא מרגיש טוב במהלך ההשתלה ומתוך האחריות הרפואית שלו, ד"ר אוזגה ארגון מבצע השתלות שיער רק בבתי חולים כיוון שבהם יקבל המטופל טיפול רפואי מידי.

יש להיות ערים לעובדה שברחבי טורקיה פועלים מכונים רפואיים רבים אשר בהם הרופאים לא נמצאים כל הזמן במכון, וכך הם אינם מבצעים בפועל את ההשתלה אלא צוותי העזר כמו טכנאים, אחיות ואחים שלא למדו תחום ספציפי זה ולכן מבצעים פעולה רפואית שעלולה לסכן את המטופל. בקליניקות הללו לא נמצא רופא מיון באופן תמידי ולכן אם יש בעיה רפואית פרק הזמן שחולף עד שהמטופל מקבל טיפול רפואי הוא ארוך ועלול להיות אף קריטי.

חוות דעת רפואיות

לפני הזמנת תור להשתלת שיער בטורקיה כדאי לבחון את כל האפשרויות הקיימות, לקרוא חוות דעת של לקוחות, לשוחח עם בני משפחה שביצעו השתלות שיער בקליניקות או בבתי החולים כדי לקבל החלטה מושכלת על המקום הנכון ביותר.

כשהמטרה היא השתלת שיער אפקטיבית שתיצור קרקפת מלאה בשיער בריא ההחלטה נופלת בדרך כלל על ד"ר אוזגה ארגון בעל הרזומה היוצא דופן שהשתלות השיער שלו מוכתרות תמיד כהצלחה גדולה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*