דויד אסייג, אחד משלנו במועצת העיר

דויד אסייג, אחד משלנו במועצת העיר

באמצע העשור החמישי לחייו מחליט דויד אסייג להיכנס לפוליטיקה. אסייג, דמות חברתית מוכרת ופעילה בעיר מזה שנים, דויד אסייג בן 55 נשוי לעו״ד סיגל אסייג ואבא לשירז, לירן ויגל החליט דווקא במערכת הבחירות הסבוכה של 2023 לקום מהספה ולהתייצב כמספר 2 של המתמודד הצעיר לראשות העיר, עו״ד אלי נכט.

הטיעון הראשון של אסייג שנשאל למה לו פוליטיקה עכשיו? היה ברור, נמאס לו. לראות מהצד שלטון מנותק עוולות חברתיות, דויד אסייג שראה מקרוב כהורה פעיל בועדי ההורים במקיף ג׳ ומקיף ו׳ , (שם למדו ילדיו) את מחדלי החינוך והחליט שאי אפשר עוד להסתכל מהצד. דויד אסייג, בעל עסק מצליח ומוכר לצילום בעיר מבין שהגיע שעתו, אחרי עשרות שנים של פעילות התנדבותית ותרומה לקהילה החליט שהפעם הוא מוכן, עו״ד אלי נכט, הוא מבחינתו האיש הנכון בזמן הנכון צעיר חכם שאפתן, אלי נכט יהיה ראש העיר הבא לדבריו.

 

אסייג מקבל תעודת הצטיינות כקצין נפגעים

 

גם אם זה לא נראה ככה, הפעילות הפוליטית לא חדשה לאסייג, כבר ב-2013 החל אסייג את דרכו הפוליטית שהיה שותף במטה ״יש עתיד״ עם הקמתה. לאחר מכן, בבחירות המוניציפליות היה פעיל ומשם, קיבל את ניהול המטה המקומי של מפלגת ״חוסן״ כחול לבן , מפלגתו של בני גנץ, באיחוד הגדול  עם ״יש עתיד״ קיבל אסייג את ניהול המטה המקומי באשדוד אותו הוא מנהל עד היום עבור בני גנץ, עכשיו שאתם מבינים שהפוליטיקה זורמת בדמו של האיש שנחבא מזה שנים אל הכלים, ועד כמה שזה יישמע מוזר בורח גם ממצלמות נותר דוד אסייג כאיש עבודה מאחורי הקלעים בזירה הפוליטית, עד המערכה הקרובה בא החליט לקחת חלק משמעותי.

 

עם בני גנץ ואלי נכט

 

לא מעט ירימו גבה על החיבור של אסייג עם עו״ד אלי נכט סגן ראש העיר, אין ספק שמבחינתו מדובר בחיבור אולטימטיבי וזו אולי ההפתעה הגדולה שמבשל אלי נכט לבחירות 2023. הקמת קבוצה עם מכנה משותף רחב לכלל הציבור ומשהו בקונספט החדש שבה את ליבו של דויד אסייג.

״אני מאוד מתרשם מהיכולות של אלי, מדובר באיש עבודה חרוץ, נחוש ואסטרטג, אני שמח שזכיתי להכיר אותו מקרוב ושמח על האמון שהוא נותן בי כמספר 2 שלו.

 

עם בני גנץ באירוע פרטי

 

אני משוכנע שאנחנו נהיה ההפתעה הגדולה של הבחירות הקרובות כי אני רואה מקרוב את ההתקדמות, והנחישות של אלי נכט את העבודה המטורפת של הפעילים ואת הסחף למטות שלנו.

דויד אסייג הוא ללא ספק אחד המותגים הגדולים של אשדוד, אדם אהוב ומוכר לאלפים בהם נגע באופן אישי, החנות שלו היא נקודת ציון לכל תושבי אשדוד בין יתר עיסוקיו, אסייג משמש גם כקצין רב סרן ביחידת קצין העיר כמודיע נפגעים מעוטר באותות הוקרה, יוצא ש דויד אסייג יוצא לפגוש אנשים ברגעים השמחים של החיים אך פעמים רבות גם ברגעים הקשים בהם הוא זה ש״דופק על הדלת״ להודיע על אובדן חיי חיילים מטעם הצבא, תפקיד הדורש יכולת אנושית יוצאת דופן.

 

בפעילות במטה הסיעה

 

החיבור לנכט הפתיע גם אותו בהתחלה, אט אט התקרבו השניים וכשנכט זיהה את הפוטנציאל ואת ההיכרות של דויד אסייג עם העיר, בניה ובנותיה החליט לצרף אותו לנבחרתו ומשם הכל היסטוריה.

אסייג גדל ברובע ו׳ ברחוב יהודה המכבי, עוד מימי נערותו בלט אסייג בתנועות הנוער העובד והלומד פעיל במועצות התלמידים ותמיד לצד ניהול העסק המצליח ידו של דויד היתה במאבקים חברתיים כאלה ולאחרים.

 

עם אלי נכט בכנס הפתיחה

 

דויד היה מעורב בועד ההורים של מקיף ג׳ ובמקיף ו׳ והוביל שם את מאבק הזזת שער הכניסה, מאבק חזיתי שניהל מול ראש מינהל החינוך, אריה מימון, בו הכריע ראש העיר שפסק להחזרת השער הראשי למקומו הטבעי כפי שהציע אסייג.

דויד אסייג שותף פעיל מול הרבה גופים ותמיד נחשב כמישהו שאפשר לסמוך עליו, במעשה, או במילה טובה. אסייג נמנה גם על מארגני ההפגנה נגד הרפורמה, מידי שבוע מתייצב אסייג יחד עם חבריו להפיק את האירוע הכי דמוקרטי שידעה העיר, האירוע שהחל כאירוע פרוביזורי, תפס תאוצה והפך לאירוע של אלפים.

 

עם גבי אשכנזי ואורית פרקש הכהן

 

דויד אסייג מעוניין להשפיע בעיקר בתחום החינוך, כמי ששלח שלושה ילדים למערכת החינוך באשדוד מרגיש אסייג שחייבים לעשות תיקון במערכת, אסייג שהיה תמיד איש של ערכים מרגיש שהערך החשוב ביותר הולך ונעלם מבני הנוער, הערכים והחברתיות. אלי נכט מצידו יכול להיות מרוצה מהנכס הפוליטי שגייס, הוא גם אומר זאת בכל הזדמנות, השניים מסכימים על לא מעט מהערכים המשותפים מה שהופך את השותפות למעניינת.

 

עם ח״כ מיכאל ביטון. חברות קרובה

 

אסייג נחוש להשתלב במועצת העיר הבא ומתחייב לשרת את הציבור האשדודי אליו הוא כל כך מחובר, מדובר במשב רוח מרענן ראשון לקראת אוקטובר 2023 של אנשים חדשים בעלי אופי חברתי שקמים מהכורסא הנוחה ונכנסים לביצה הפוליטית. בהצלחה.

 

 


פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*