איך להפתיע בענק עם ברכה ליום הולדת?

איך להפתיע בענק עם ברכה ליום הולדת?

כן, כן… אנחנו יודעים שזה לא פשוט בכלל.

לכתוב ברכת יום הולדת מיוחדת ומקורית זו בכלל לא מלאכה קלה.

בטח שלא הייתם נכנסים למאמר הזה אם הייתם מוכנים להסתפק ב"מזל טוב" הבנאלי או ב"אושר ועושר" המשמים והלעוס מכל הכיוונים.

זו יכולה להיות ברכה ליום הולדת לאמא שנקריא מול כל המשפחה, ברכה לבן הזוג שנכתוב לו על גבי המתנה או ברכה לחבר יקר מהעבודה – ברור שצריך להשקיע את הזמן ולהעלות על הכתב ברכה מושלמת.

אז אמרנו שזה לא קל, אבל בכל זאת יש לנו כמה טיפים במיוחד בשבילכם בדרך אל הברכה שתגנוב את ההצגה. קדימה, מתחילים.

כל ההתחלות קשות

אנחנו מאמינים שהחלק הכי קשה בכתיבת הברכה הוא דווקא השורות הראשונות, בהם קובעים את המסגרת לברכה ואת האווירה שלה (מצחיקה, מרגשת, נוסטלגית…).

אז אם ההתחלה הכי קשה, כדאי לכם להציץ בברכות יום הולדת שנכתבו כבר ולשאוב מהן רעיונות. מבין המגוון העצום של הברכות שתמצאו ברשת, בטוח תהיה כאן ברכה ליום הולדת שתדבר אליכם, תפתח לכם את הראש ותיתן לכם את ההשראה לפתיחת הברכה.

קחו את זה אישית – הכי אישי שיש

גם אם שוטטתם להנאתכם בין אתרי הברכות השונים, ואפילו מצאתם כמה ברכות שנתנו לכם התחלה טובה, אין לנו ספק שלא מצאתם את הברכה המושלמת בשבילכם. ולמה זה?

כיוון שאין שום ברכה שנכתבה עבור האדם שאתם כותבים לו.

הברכה שאתם כותבים חייבת להיות מותאמת אישית לחתן או כלת יום ההולדת וככל שתסתמכו יותר על ההיכרות שלכם איתו או איתה, כך הברכה תהיה מרגשת ומשעשעת יותר.

זה בדיוק הזמן לשלוף מהבוידעם חוויות משותפות – כאלו מיתולוגיות וכאלו שכבר כמעט נשכחו.

אין כמו ברכת יום הולדת כדי להזכיר את הפעם שהוא שכח את התיק באוטובוס שהמשיך לאילת או את הישיבה הרצינית שהיא התפוצצה בה מצחוק לעיני הבוס הזועם, את הפאדיחה שקרתה בטיול המשפחתי למרגלות מגדל אייפל או את הטרק בקטמנדו שנגמר עם מכנסיים קרועים מאחורה…

נראה לנו שהבנתם כבר את הרעיון…

השתמשו בתוספות מקוריות

אז מצאתם התחלה לברכה, רשמתם את האיחולים שלכם ואפילו הזכרתם חוויות אישיות?

מצוין. זה הזמן לחשוב על שידרוגים קטנים לברכה שהפכו אותה למושלמת.

איך משדרגים ברכה? אפשר לעשות את זה בעזרת תוספות מקוריות.

התוספת הסטנדרטית ביותר לברכה היא ציטוט. בדרך כלל, הציטוטים האהובים ביותר לברכות הם מספרי ילדים. מבין הספרים המצוטטים ביותר תמצאו את "פו הדב" ו"הנסיך הקטן" שבהם אפשר למצוא תובנות על החיים שמתאימות לכל גיל.

אתם יודעים שיש איזושהי דמות שהאדם לו אתם כותבים מתחבר אליה יותר? תוכלו למצוא ציטוט שלו ולהוסיף לברכה. כמובן שגם ציטוטים של סלבס למיניהם, מדינאים ומדענים יעשו גם את העבודה.

עוד תוספת קצת פחות סטנדרטית היא שימוש בגימטריה – זהו כלי מצוין עבור המיסטיקנים שבחבורה וכלי בידורי עבור אלו שלא כל כך מתחברים. ניתן למצוא בעזרת מחשבון גימטריה (ניתן להגיע אליו דרך הקישור שבתחילת המאמר) את הערך הגימטרי של שם חתן או כלת יום ההולדת, וכן לעשות הצלבות עם מילים או ביטויים אחרים בעלי אותו ערך גימטרי.

תוספת דומה שניתן לעשות בה שימוש היא שימוש בנומרולוגיה. חישוב הערך הנומרולוגי בעזרת תאריך הלידה או שם חתן או כלת יום ההולדת, משמש לניתוח תכונות האדם. גם מי שלא מתחבר לזה – עדיין יכול להשתעשע, ואם הברכה שלכם הצליחה לשעשע ולהצחיק – השגתם את המטרה שלכם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*