נעליים אורטופדיות- מי זקוק להן וכיצד בוחרים אותן?

נעליים אורטופדיות- מי זקוק להן וכיצד בוחרים אותן?

לכל אדם כפות רגליים ייחודיות וכדי להימנע או להקל על בעיות יציבה, כאבים ומחלות שונות בכף הרגל ובאיברים נוספים בגוף ,חשוב לרכוש נעליים איכותיות המתאימות באופן מושלם לבעיה ממנה סובלים. נעליים אורטופדיות מותאמות באופן אישי למטופל ותפקידן לשפר את היציבה, להקל על כאבים ולמנוע היווצרות של בעיות ומחלות אורטופדיות שונות. נעל בהתאמה אישית מפחיתה עומסים של משקל הגוף על כפות הרגליים ומהמפרקים השונים בשיעור גבוה. כמו כן, הנעל מעניקה תמיכה מושלמת לשרירים התומכים של מערכת השלד ומאזנת את מרכז הכובד של הגוף.

נעל טיפולית בהתאמה אישית

נעליים אורטופדיות הן נעליים טיפוליות אותן בוחרים בהתאמה אישית והן מתאימות למגוון בעיות אורטופדיות. נעליים טיפוליות בהתאמה אישית מיועדות לנשים ולגברים בכל הגילאים, לילדים, לחולי סוכרת, לספורטאים ולמטופלים אחרי ניתוח אשר עוברים תהליך שיקום. בין השאר הנעליים מתאימות לבעיות ולמקרים הבאים:

  • מניעה והקלת של שחיקת הסחוס בברכיים, באגן הירכיים ובעמוד השדרה
  • הקלה על מטופלים הסובלים מכאבי גב
  • הקלה ומניעת דלקות ובעיות בדורבן העקב
  • בעיות בגיד אכילס
  • הקלה לסובלים מתסמיני אוסאוארתריזיס (דלקת פרקים ניוונית)
  • הקלה ותמיכה לסובלים ממחלת הסוכרת

נעל פיזיולוגית שיקומית

למעשה, נעל אורטופדית היא נעל פיזיולוגית שיקומית בהתאמה אישית לכף רגלו של המטופל. הנעל מסייעת למטופלים הסובלים משחיקת סחוס כיוון שהיא מאלצת את המטופל להפעיל שרירים התומכים בגבו והיא מייצרת גירוי שרירי ועצבי. בנוסף, נעל אורטופדית גורמת להסטת מרכז הכובד ומסייעת לחיזוק השרירים התומכים במפרקי הגוף ולכן מונעת את המשך שחיקת הסחוס ותורמת להקלה בכאבים.

ראוי לציין כי למעלה מ- 60% מהאוכלוסייה מעל גיל 50 סובלים בדרגות שונות משחיקת סחוס במפרקים, באגן ובעמוד השדרה. השחיקה בסחוס גורמת לכאבים עזים מדי יום בתנועה ובעמידה, לכן איכות החיים של המטופלים מעל גיל 50 יורדת משמעותית. באמצעות בחירת נעליים נכונות והתאמת מדרסים ניתן להקל על סבלם ולשפר את איכות חייהם.

נעליים מעוצבות לכל הגילאים

רבים באוכלוסייה הסובלים מכאבי גב ומבעיות אורטופדיות שונות נמנעו עד כה לרכוש נעליים בהתאמה אישית כיוון שההיצע היה מועט ורבים ייחסו לנעל האורטופדית מראה לא עדכני. לכן, כדאי לדעת כי כיום ניתן לרכוש מגוון רחב של נעליים אורטופדיות בשלל עיצובים מרהיבים, לנשים, לגברים ולילדים. ההיצע גדול ומרהיב וניתן לבחור נעלי ספורט אורטופדיות בשלל עיצובים יפים וססגוניים, נעלי גברים לעבודה במראה אלגנטי ויוקרתי, נעלי נשים מעוצבות לעבודה, לשימוש יום יומי ולבילויים וכמובן נעליים לילדים בסגנון צעיר ועכשווי. אגב, כדאי לדעת כי נשים יכולות לרכוש גם נעלי עקב אורטופדיות או סנדלים אורטופדיות בשלל מידות, גוונים ועיצובים.

כיצד לבחור נעל אורטופדית מתאימה?

כדי לרכוש נעליים אורטופדיות אופנתיות ונוחות חשוב לפנות למכון אורטופדי מקצועי ואמין המתמחה בהתאמת מדרסים ומסייע לכל לקוח לבחור נעל אורטופדית נוחה המתאימה במדויק לבעיה ממנה הוא סובל ולצרכיו הייחודיים. חשוב למדוד מספר נעליים ורק כאשר מרגישים נוח עם הנעל ומרוצים מהעיצוב שלה ניתן לשלם וליהנות מנעל איכותית המסייעת למגוון בעיות אורטופדיות ומשפרת את איכות החיים.

לטיפים בנושא איך תדעו אם אתם צריכים מדרסים כנסו לכאן

5 sep

לפרטים הקליקו…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*