אשדוד – עיר הנוער

אשדוד – עיר הנוער

מועצת התלמידים והנוער העירונית נפגשו עם ראש העיר, ד"ר יחיאל חסרי, לפגישת דיווח שוטף והיערכות לקראת הקיץ הקרוב. ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "בהמשך לשנים קודמות נמשיך ונמנף גם בקיץ הנוכחי את פעילות בני הנוער. ביחד איתם התחלנו לבנות תוכנית מקיפה אשר עוסקת במספר נושאים חשובים הקשורים לתקופת החופשה ובכלל לפעילות השוטפת."

ביום רביעי ה-6.5 נפגשו חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית עם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, לפגישת היערכות לקראת אירועי הקיץ. בפגישה נכחו גם מר אורן טאוויל, סמנכ"ל החברה העירוני לתרבות הפנאי, הגברת מזל שאלתיאל, ראש תחום ילדים ונוער, ואלכס מילר, מנחה המועצה. הפגישה הייתה מוצלחת במיוחד, במהלכה הציגה מועצת הנוער את פועלה על הרצף החינוכי עם דגש על ההיערכות לקראת הקיץ הקרוב. בין נושאי הפגישה שעלו לדיון ניתן למנות את אירועי קיץ 2015, עיר הילדים והנוער, תעסוקה לנוער, מועדון הנוער אירועי הקיץ ופעילויות שונותהמועצה הציגה את המלצותיה לאירועי הקיץ, לפיהן יהיו פעילויות ואירועים מגוונים. בין ההמלצות ניתן למצוא ימי שיא לנוערליין מסיבות, הופעות, סטנדאפים וכו'.

במהלך החודשים האחרונים משתתפים נציגי מועצת הנוער ותחום הנוער בפגישות הכנה רבות לקראת קיץ בטוח, ולצד הפורום הרחב הכולל את מנכ"ל העיריה, מנהלי אגפים בעירית אשדוד, מפקד משטרת אשדוד וביחד עם הפורום, בונים את התוכנית לקיץ העוסקת בפעילויות תרבות ופנאי, תעסוקה ומניעת אלימות.

מועצת הנוער שמחה לשמוע מראש העיר על תכנית התעסוקה לנוער בחופשה, וזאת בהמשך לישיבות המתקיימים איתם בחודש האחרון כחלק מההכנות לקראת החופשה והרצון המשותף למצוא פתרונות בילוי ותעסוקה.

הוחלט, שבקיץ הקרוב יורחב המיזם אשר הוקם לפני מספר שנים, המציע עבודה למאות בני נוער במהלך החופשה! דוגמות לעבודה אפשרית הן הפעלת פארקים, ניקיון חופים, עוזרי מציל ועוד. הנושאים נמצאים בדיונים ובקרוב תתקבל החלטה על מקומות העבודה שתציע עיריית אשדוד, בתיאום מלא וביחד עם מועצת הנוער העירונית. חשוב לציין שעיריית אשדוד היא זאת אשר תעסיק את בני הנוער ע"פ חוקי העבודה לנוער.

בנוסף, ציינו בני הנוער לשבח את שילובה של מועצת הנוער בכל הועדות העירוניות הרלוונטיות ובכל מעגלי השיח העירוניים. מדובר בפגישה שמעידה על שיתוף פעולה רציף ומבורך בין עיריית אשדוד למועצת הנוער העירונית, שהחל מזה זמן ולאחרונה פורח ומכה גלים באופן ניכר. יצוין כי בימים אלו המועצה מתכוננת בכל הכוח לקראת אירועי הקיץ כמו גם ליריד התעסוקה, אשר יתווך בין הנוער לבין בתי עסק שונים המעוניינים להעסיק נוער בקיץככל הנראה היריד יפנה לגילאי 16-18, בעוד גילאי 14-16 יוכלו לעבוד במסגרת המיזם שמציעה העירייה.

חשוב לציין כי מוקדם יותר באותו יום נכחה יו"ר המועצה, תמר ג'ינלי, בוועדה עירונית שמטרתה הייתה בחירת האומנים לקראת אירועי הקיץ. בפגישה זו הציגה תמר את תוצאות הסקר שהפיצה מועצת הנוער, וציינה כי תוך פחות מ-24 שעות ענו עליו כ-400 בני נוער.

פגישות עבודה עם ראש העיר יימשכו מספר פעמים בשנה

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*