חולמים להיות פאראמדיקים?

חולמים להיות פאראמדיקים?

מסלול חדש בעתודה הטכנולוגית יכשיר פארמדיקים ופאראמדיקיות.

מד"א ואוניברסיטת אריאל יצאו השנה ביוזמה חדשה ללימודי פאראמדיק * תלמידי תיכון אשר לומדים במגמת רפואה, ביולוגיה, כימיה או פיזיקה יוכלו להשתלב בעתודה הטכנולוגיות (י"ג/י"ד) ולעבור הכשרה מלאה כפאראמדיקים במד"א

חולמים להציל חיים? בימים האחרונים נפתח הרישום לתכנית לימודים חדשה של מד"א בשיתוף עם אוניברסיטת אריאל  ובאישור משרד החינוך שיוצאת לדרך בשנת הלימודים תשע"ו, אשר תאפשר לתלמידי תיכון שלומדים 5 יח"ל במגמת רפואה, ביולוגיה, כימיה או פיזיקה, ולפחות 4 יח"ל באנגלית ומתמטיקה לדחות את שירותם הצבאי ולהשתלב באמצעות העתודה הטכנולוגית בקורס פאראמדיקים של מד"א.

תלמידים אשר יהיו מעוניינים להשתלב בתוכנית יעברו מיונים מלאים אשר נבנו במיוחד עבור קורס הפאראמדיקים. המועמדים שיתקבלו יכנסו לתוכנית של שנתיים במסגרת כיתה י"ג ו-י"ד כאשר משרד החינוך בשיתוף פעולה עם מד"א יפנו לגורמים הרשמיים בצה"ל על מנת לבצע דחיית שירות צבאי עד תום הלימודים. הלימודים עצמם יתקיימו בקמפוס אוניברסיטת אריאל כאשר התכנים בקורס יועברו על ידי מדריכי המכרז הארצי להכשרת פאראמדיקים של מד"א ובנוסף ילמדו המשתתפים בתוכנית תכנים אקדמאים אשר יהיו שווים נקודות זכות לתארים בעתיד.

המתאימים מבין מסיימי התוכנית יגויסו לצה"ל כפאראמדיקים ויוכלו להביא את הידע הרב שיצברו במהלך הלימודים להצלת חיים במהלך השירות ולאחריו במגוון תפקידים ביניהם עבודה בניידות לטיפול נמרץ של מגן דוד אדום, העברת הדרכות וקורסים במד"א וכפרמדיקים במגוון גופים.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "אני רואה חשיבות רבה בפרויקט העתודה הטכנולוגית שתגשים את חלומם של רבים וטובים מבני הנוער שחולמים להשתלב במקצועות הרפואה הבכירה כבר מגיל צעיר. הכשרתם כפאראמדיקים של בני נוער אלו במסגרת כיתות י"ג-י"ד כחלק מהתוכנית החדשה בשיתוף עם אוניברסיטת אריאל ומשרד החינוך תעבה את מערך הפאראמדיקים המובחרים והאיכותיים בשורות מד"א ובצה"ל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*