עובדי הרשות מרימים כוסית לכבוד השנה החדשה

עובדי הרשות מרימים כוסית לכבוד השנה החדשה

בחמישי האחרון עשרות עובדי הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות – אשדוד התכנסו בלובי המרכז להורות משמעותית, להרמת כוסית כמיטב המסורת לרגל השנה החדשה

את הברכות, פתחה מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי, שסקרה את פעילויות הרשות לאורך כל השנה ואיחלה לכל השותפים המשך עשייה ברוכה, שנת שגשוג, והתחדשות. "ראש השנה הוא חג של התחלות חדשות, נקודה שממנה והלאה נוכל לומר 'בשנה הבאה' וכל מה שקרה לפני התרחש 'בשנה שחלפה'. בראש השנה, יש לנו הזדמנות לעצור ולהסתכל – על השנה שעברה ועל מה שתביא עמה השנה החדשה שבפתח – ולהתחיל מבראשית". סימונה הודתה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על התמיכה והאמונה בדרך ולמאיר בן סימון יו"ר הרשות על הסיוע בהובלה והרחבת מענים.

הרמת הכוסית התקיימה במעמד מר יהודה פרנקל, הממונה על החינוך בעיריית אשדוד, עו"ד נעים שומר, חבר מועצת העיר והוועד המנהל של הרשות, הגב' הלן גלבר, חברת מועצת העיר והרב מיכאל מהרט, רב הקהילה ליוצאי אתיופיה באשדוד, שהעשיר את הנוכחים בדברי תורה. את האירוע הנחתה בריג'יט דוקהאן ראש תחום חינוך מניעה והסברה.

הרשות העירונית מברכת אתכם עובדי ומתנדבי הרשות להמשך עשייה מבורכת ופורה  שנה טובה ומתוקה לכל תושבי העיר , בברכת תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*