אבי גבאי הגיע לכנס באשדוד

אבי גבאי הגיע לכנס באשדוד

היו"ר הנבחר של מפלגת העבודה וראש המחנה הציוני, אבי גבאי, ממשיך במסעותיו ברחבי הארץ כדי לסחוף אחריו את הישראלים בדרך לניצחון בבחירות, וביום שלישי האחרון הגיע לכנס באשדוד.

מאז שנבחר מקיים גבאי סדרה של מפגשים פתוחים לקהלים רחבים וחדשים בכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום. מטרת המפגשים הוא לשמוע את קולם של אזרחי המדינה, המצוקות והבעיות שמטרידות אותם וכמובן להציג בפניהם את התקווה לשינוי ואת הפוליטיקה החדשה ואת תפישות עולמו בתחומים המדיניים, הביטחוניים והכלכליים.

"אנחנו נהפוך את מפלגת העבודה למפלגה שהיא הבית של כל הישראלים. כולנו מחפשים בית פוליטי שבו אנו מרגישים טוב עם העמדות של המפלגה וטוב עם האנשים שמובילים אותה – ולשם אנחנו רוצים להגיע. בעיניי, המשמעות של זה היא שאנחנו כמפלגת העבודה נהיה מפלגה שבה כולם מרגישים נוח, בין אם אתה חרדי, חילוני, דתי לאומי, ערבי, מזרחי, אשכנזי או כל שיוך אחר. בסופו של דבר אנחנו עם אחד ורובנו המכריע חושבים בגדול אותו הדבר – אנחנו רוצים מדינה בטוחה שלא מתפשרת על הביטחון שלה, אבל כולנו גם רוצים לנסות להגיע למצב יותר טוב עם השכנים שלנו."

הקהל, שהורכב מבוחרים ממפלגות מכל הקשת הפוליטית האזין לדבריו של גבאי שהתייחס גם לממשלה הנוכחית: "כולנו רוצים מדינה שתהיה יותר צודקת, שעובדת עבורנו ודואגת לנו. היום אנחנו דואגים למדינה והמדינה פחות דואגת לנו. יש לנו ערבות הדדית וזה מה שמחבר בנינו, זה הבסיס של היהדות." אמר גבאי. "אנחנו הולכים למסע שבו נאחד מחדש את עם ישראל. אנחנו נמצאים עשור תחת שלטון שלצערי הרב עוסק בעיקר בלפצל ולשסע את העם כי זה משרת אותו פוליטית. אנחנו הולכים למסע בכיוון ההפוך – לחבר את עם ישראל, לדבר על המשותף בינינו."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*