דרבי… רק במחזור ה-15

דרבי… רק במחזור ה-15

היום (שלישי) פורסם במשרדי ההתאחדות לכדורגל, לוח המשחקים של ליגה ב' דרום ב', הליגה שכזכור ישתתפו בה שתי קבוצות האוהדים מכבי עירוני אשדוד והפועל אדומים אשדוד. המשחק הפיקנטי של העיר אשדוד ואולי אף של הליגה כולה, יגיע במחזור ה15 בדרבי הראשון של העונה בין האשדודיות, ואילו הדרבי השנה אגב, יתקיים במחזור ה30, הוא גם מחזור הסיום של העונה הסדירה.

כזכור, הקיץ היה גדוש בהחתמות סוערות ומרשימות עבור שני הצדדים, שצפויות אף להמשך.

אדומים-אימון-פנימי

בצד הצהוב, הגיע הבן האובד ברוך דגו שחזר הביתה,וכמו כן גם ערן מלכין וגל אנגלשטיין שנשארו, בצוותא עם הקפטן החדש רועי סבג. אל האדומים הגיעו שמות נוצצים כמו זיטו אוגבונה, יאיר אזולאי שגדל במועדון, רחמים צ'קול שאף מונה גם למאמן קבוצת הנוער, וכמובן אריאל טרבלסי הכוכב הגדול של עירוני בשנתיים האחרונות. רשימה זו מצטרפת ללא מעט שחקנים שנשארו מאשתקד.

מבחינת האדומים של פיני עייש, הקבוצה תדרים במחזור הפתיחה עד ירוחם שגם היא עולה חדשה, ומשחק הבית הראשון בליגה, יהיה שבוע לאחר מכן מול היורדת מליגה א', מ.ס שיכון המזרח. עירוני תארח במחזור הראשון את בני יצ'לאל רחובות, ותצא לאחר מכן למשחק חוץ מול נתיבות.

אגב, משחקי הקבוצות הרשמיים יחלו כבר בתחילת חודש ספטמבר במסגרת גביע המדינה. האדומים יארחו את שדרות החזקה, בעוד שעירוני תצא לנתיבות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*