זה סופי: חאתם עבדאלחמיד עוזב את מ.ס אשדוד

זה סופי: חאתם עבדאלחמיד עוזב את מ.ס אשדוד

לאחר חיזורים רבים ואין ספור פגישות בין ראשי הפועל באר שבע ואנשי מועדון ספורט אשדוד, הגיעה היום(שלישי) הבשורה. בלם הקבוצה חאתם אלחמיד עזב את האדומים-צהובים ועבר לאלופה הגאה מבירת הנגב.

במסגרת הימים האחרונים, נשמעו לא מעט קולות על כך שאשדוד תקבל מעל מיליון יורו על מחצית מכרטיסו של אלחמיד, וכמו כן גם כמה שחקנים תוצאת האלופה. אך בסופו של יום, אשדוד קיבלו 1.2 מיליון יורו בלבד, מבלי לקבל שחקן נוסף בהשאלה.

תוצאות העסקה לפחות כרגע נראות ברורות. אמנם נכון, מ.ס קיבלה סכום כסף עצום, אך מניסיונות עבר למדנו שבתמורה לשחקנים תוצרת בית שנמכרו בסומי עתק, הקבוצה לא מיהרה להביא שחקני רכש נוצצים, ורכשה בעיקר שחקנים חופשיים שלא הצליחו להטביע חותם. אם אשדוד לא תביא מחליף ראוי לבלם שנחשב למהבטובים בליגה, לקבוצה שנחשבה כמועמדת לירידה, יהיה אף קשה יותר לשרוד, ותחשב בוודאות ליורדת בטוחה אל ליגת המשנה.

בצד של השחקן, אין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי. גם מבחינה כספית וגם מבחינה מקצועית. אלחמיד מצטרף לחבירו מיכאל אוחנה וניב זריהן שעברו לאדומים בעונה שעברה, ובעקבות פציעתו של הבלם מיגל ויטור, צפוי אלחמיד להיות כבר בקרוב הבלם הפותח של ברק בכר.

צילום: מ.ס אשדוד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*