כיצד לבחור נכון מקרר תעשייתי

כיצד לבחור נכון מקרר תעשייתי

מקרר הוא ממכשירי החשמל שקשה לדמיין את חיינו בלעדיהם, כך המצב במטבח הביתי וכך גם במגוון עסקים. מקררים תעשייתיים משמשים לאחסון מוצרי מזון משלל סוגים כמו גם מוצרי פרמקולוגיה (תרופות), מוצרים קוסמטיים רגישים לחום , פרחים, חומרי גלם המשמשים בתעשייה (כאלה שיש לשמור בתנאי טמפרטורה ולחות מבוקרים) ועוד. לאור שלל הצרכים שמקררים תעשייתיים נותנים להם מענה אך טבעי הוא שיש הרבה מאוד דגמים הנבדלים זה מזה בנפח האחסון, במבנה, בעוצמה, בטווח הטמפרטורות אותו הם מתוכננים לאפשר, בחלוקה הפנימית ועוד. לאור ההיצע הגדול לעיתים לא קל לבחור את המקרר המתאים ביותר לצרכינו. בפסקאות הבאות תמצאו מידע מועיל שאספנו במטרה לסייע למי שצריכים להצטייד במקרר תעשייתי.

ערכו רשימת דרישות עליהן המקרר צריך לתת מענה
בטרם מתחילים לערוך סקר שוק במטרה לאסוף מידע על דגמים שונים העשויים להתאים לנו, חשוב לדעת אילו תכונות אנו צריכים שיהיו למקרר התעשייתי החדש שלנו. תכונת אלה נגזרות מן המוצרים שעתידים להיות מאוחסנים במקרר ומדרישות ואילוצים נוספים כגון מבנה וגודל החלל בו יוצב המקרר, האם הוא ישמש גם לתצוגה, באיזו תכיפות יוכנסו ויוצאו פריטים מן המקרר ועוד.
עריכת רשימה מסודרת של תכונות דרושות תאפשר לנו למקד את החיפוש ולצמצם את הרשימה לכמה דגמים שבכוחם לתת מענה יעיל במקרה שלנו.

מקרר חדש או משומש
רכישת מקרר תעשייתי, במיוחד אם מדובר במקרר גדול ו/או משוכלל ומפואר, כרוכה בהוצאה נכבדת, מחיריהם של מקררים תעשייתיים נעים בין כמה אלפי לכמה עשרות אלפי שקלים. ממש כמו המקררים הביתיים גם מקררים תעשייתיים, ובלבד שהם איכותיים דיים, הם מכשירים מאריכי ימים. מכיוון שכך, לעיתים ניתן למצוא מקרר משומש במצב טוב מדגם המתאים לצרכנו וכך להשיג את המענה הדרוש לנו מבחינת אחסון בקירור במחיר הנמוך בהרבה מזה שהיינו משלמים לו בחרנו לרכוש מקרר חדש לחלוטין.
עבור מי שבוחרים לרכוש מקרר תעשייתי משומש חשוב מאוד לא לוותר על בדיקה מקיפה של טכנאי מקצועי שיידע לקבוע אם המקרר במצב טוב דיו.

ירידה לפרטים
לאחר שאיתרנו מקררים תעשייתיים העונים לדרישות הייחודיות שלנו ולאחר שבדקנו אפשרות לרכוש מקרר משומש במצב טוב ובמחיר טוב תהיה בידינו רשימה של כחמישה מקררים העומדים על הפרק. כדי לקבוע איזה מהם הוא הבחירה הנכונה ביותר מומלץ לערוך השוואה תוך ירידה לפרטים קטנים ככל הניתן. כך למשל יש לקחת בחשבון את גודלם וצורתם של הפריטים שיאוחסנו במקרר ולהעריך כמה קל יהיה להניחם ולהוציאם מכל אחד מן המקררים שאנו בוחנים.

מקרר תעשייתי טוב ישרת אותנו למשך שנים רבות, חשוב מאוד שנוכל לסמוך עליו שכן תקלה במקרר עלולה לגרום לנו נזק בדמות אבדן כל מה שמאוחסן בו בשל חשיפה לטמפרטורה גבוהה. מסיבות אלה חשוב לבחור בקפידה ולרכוש מקרר איכותי הנותן מענה טוב לכל צרכינו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*