צ'אט וירטואלי – למה כל עסק חייב אותו באתר שלו?

צ'אט וירטואלי – למה כל עסק חייב אותו באתר שלו?

מקצועני השיווק של עולם המכירות העסקי מלפני 30 או 50 שנה לא היו מאמינים אם היו אומרים להם שתוך כמה עשורים כל הידע והניסיון שצברו אחרי עשרות ומאות שעות של מכירה ושיווק מוצרים ושירותים, יוכלו להיות מתורגמים כבמלאכת מחשבת לתוך צ'אט וירטואלי פשוט באתר אינטרנט.

למה לדבר עם נציג כשאפשר לקבל מענה מהיר בצ'אט או באתר?

כידוע, זמן שווה כסף. ואם אנחנו צריכים לבזבז אותו על שיחות מייגעות עם נציגי שירות משועממים ולא מקצועיים או גרוע מזה, להמתין שעות על הקו ולבסוף להיות מטורטרים בין נציגים שונים ולא לקבל מענה, כנראה שהמצאת הצ'אט הווירטואלי תשמח אותנו מאוד ונוכל להפיק ממנה תועלת.

כיום ,כמעט בכל אתר אינטרנט איכותי ומקצועי, ובוודאי בשנים הבאות, בכל אתר יוטמע פי'צר זה המאפשר לגולש וללקוח הפוטנציאלי לקבל מענה 24/7 באתר בלי צורך להמתין על הקו, בלי לחכות למענה טלפוני ובלי להתכתב במיילים או פקסים עם נציגי שירות לא מעודכנים.

הגעתו של הצ'אט הווירטואלי מאפשרת לבעלי עסקים רבים להפיק את המרב מהפלטפורמה הרשתית של העסק ולהיות נגישים יותר ללקוחות נכנסים.

שילוב של צ'אט וירטואלי יחד עם פתרונות תקשורת חכמים נוספים, בין אם באתר החברה או במערכת הניהול שלה, המרכזייה הטלפונית ועוד, תורמים בסופו של דבר רבות לייעול המערכת העסקית בארגון בו הם מוטמעים, ומובילים בצורה ישירה ועקיפה לאופטימיזציה של כל מערכות העסק כמו גם לעלייה ושיפור של יחס ההמרה מלידים נכנסים, שימור לקוחות ועוד.

האם גם האתר שלך חייב להתקין צ'אט וירטואלי?

כפי שנאמר, היתרונות הרבים של אותו בוט או צ'אט וירטואלי באתר הם רבים. זוהי דרך מצוינת לתת ללקוחות שלכם פתרונות בזמן אמת ומענה לכל מיני שאלות שצצות לגבי השירותים או המוצרים שאתם מספקים כמו גם להוביל הלכה למעשה להשארת פרטים מאותו גולש מתעניין, אפשרות לקבל את המידע הזה במזמן אמת, לנתח את המידע ולנצל אותו למען שיפור כל המחלקות העסק וכמובן מאפשר לכל עסק לקבל טראפיק גדול יותר של גולשים עבורם הוא יכול לתת פתרונות מעבר לשעות הפעילות של העסק, 24 שעות ביממה.

תכנון קפדני וחכם של המענה האוטומטי כמו גם יצירת תסריטי שיחה וירטואליים ומענה אינטליגנטי לשאלות גולשים באתר ובצ'אט, יכולים לחסוך לכל עסק זמן וכסף ולתת לו אינדיקציה מה עובד ומה לא עובד בעסק שלו.

לסיכום, כל עסק שמעוניין להגדיל את המחזור שלו ולהגיע לקהל גדול יותר, חייב להשתמש בכל האמצעים הטכנולוגיים על מנת לתת מענה מהיר ומקצועי לכל שאלה שצצה מכל כיוון אפשרי והצ'אט הווירטואלי הוא עוד כלי מצוין שעלותו אפסית ביחס לתפוקה שלו. זהו עובד החודש המצטיין החדש בכל עסק וכל עסק שיש ברשותו אתר אינטרנט מקצועי חייב להשתמש בשירותיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*