טור ד׳אשדוד – חול המועד סוכות

טור ד׳אשדוד – חול המועד סוכות

האטרקציה המשפחתית היותר מעניינת של חול המועד הסוכות מגיעה דווקא מרשות הספורט העירונית שמכניסה למסורת האירועים העירונית מותג נוסף העונה לשם ״טור ד׳אשדוד״ (Tour D'Ashdod).

תפתחו יומנים ותרשמו את 10.10.17 יום שלישי, פעמיים כי טוב עם 3 מסלולים והפנינג אחד גדול יתקיימו בחול המועד סוכות, המסלול הראשון עממי (כ-5 ק״מ) השני, עממי (כ-10 ק״מ). והשלישי תחרותי מקצועי. נתחיל בעממי, המסלול העממי יהווה אטרקציה משפחתי בה תוכל לקחת חל המשפחה כולה, המסלול נח במיוחד ויחל בחוף לידו, משם צפונה לכיוון שפך נחל לכיש ומזרחה לתוך פארק לכיש, המסלול יחצה את הפארק עד סופו (גשר העץ) ומשם סיבוב פרסה וחזרה באותו מסלול בדיוק.

המסלול העממי ל-10 ק״מ משלב בין עממי ואתגרי מסלול לא קל במיוחד אך מתאים כמו כפפה למי שאוהב לאתגר את עצמו ומצויין לרוכבים חובבים.

המסלול התחרותי מתאים לרוכבי שטח מקצועיים והוא טומן בחובו קטעים קשים, עליות ועבירות קשה, בטח למי שלא מנוסה ברכיבת שטח.

אין לכם אופניים? אין בעיה. בתחילת המסלול תהיה אפשרות לשכור אופניים מתאימות במחיר סמלי. לאורך הפארק ישולבו אטרקציות כל שאם בא לכם לעשות אתנחתא אתם יותר ממוזמנים.

מזג האוויר בתקופה זו של השנה הוא מהנוחים ביותר, קצב הרכיבה לא מוכתב והמנצחים הגדולים הם אלה שלוקחים חלק במסלול המהנה. ההשתתפות הינה ללא תשלום ומחייבת חבישת קסדה לכל רוכב/ת/

ttt

המסלול התחרותי הוא כבר עסק רציני, הוא מותאם לרוכבים מקצועיים עם אופניים וציוד תואם לרכיבת שטח, המסלול יחל בשפך נחל לכיש וינוע מזרחה לכיוון הפארק, יחצה את הפאק ויעלה על מסלול הכורכר שעוקף את העיר לכיוון המשולש החקלאי, שם הוא פונה דרומה עד לאנדרטה בגשר עד הלום, שם יבצעו הרוכבים פנית פרסה ודרך שביל מסומן יחזרו למסלול חזרה צפונה ומערבה לנקודת ההתחלה.

באשדוד רוכבים מאות מתושבי העיר, היוצאים כקבוצות למסלולי שטח, בכל פינה בארץ, ל״טור ד׳אשדוד״ צפויים להגיע רוכבי שטח מכל הארץ.

  • זינוק 20 ק״מ תחרותי: 07:30
  • זינוק עממי: 09:000

להרשמה לטור ד׳אשדוד

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״״טור ד׳אשדוד״ הוא פרוייקט שמתבשל ברשות הספורט כבר מספר חודשים, כל אירוע בסדר גודל כזה דורש הערכות מורכבת, אחרי ההצלחה של מרוץ הלילה מחוף לחוף אנו מעודדים לעלות מדרגה ולאתגר את הציבור האשדודי והארצי במסורת חדשה. אין לי ספק שגם ב״טור ד׳אשדוד״ יצביעו תושב העיר ברגליים ויגיעו עם המשפחות לאירוע, אנחנו נעשה הכל כדי להנעים ולשמר את האירוע כחוויה בלתי נשכחת.״

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״רשות הספורט מעודדת את כל ענפי הספורט במגוון תחומים ועושה מאמצים רבים כדי לחשוף את התושבים לפעילות גופנית, אני מברך על היוזמה החדשה וסומך על צוות הרשות בהשקת ״טור ד׳אשדוד״ בשנתו הראשונה.

טור-ד׳אשדוד-פלייר-רשמי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

3 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*