3 רעיונות לחגוג יום נישואין

3 רעיונות לחגוג יום נישואין

יום נישואין הוא תירוץ מצוין לצאת יחד עם בני הזוג לבילוי בלתי נשכח ולצבור חוויות לכל החיים. איפה הכי כדאי לעשות את זה ולמה חשוב לשמור על ראש פתוח לרעיונות מעל ומתחת לפני האדמה? הנה כל התשובות

בני זוג כמעט בכל רחבי העולם חוגגים ימי נישואין במטרה לציין את הקשר הרומנטי ביניהם. מלבד הסמליות, יום נישואין הוא גם הזדמנות מצוינת לרענן את השגרה השוחקת. זה תירוץ טוב ומקובל לקחת חופש מהעבודה, להשאיר את הילדים עם בייביסיטר ולהקדיש קצת זמן כדי להתפנק עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים בעולם.

עם זאת, לא תמיד קל למצוא רעיון מקורי לחגוג יום נישואין ולכן כדאי לשמור על ראש פתוח לרעיונות הבאים:

1. הפלגה בספינת תענוגות

יום נישואין מושלם הוא כזה שלא עושים בו כלום חוץ מלנוח ולהירגע. אחד המקומות שבהם ניתן להשיג את המטרה הזו ועדיין לטייל בין יעדים היא ספינת תענוגות. אפשר להזמין הפלגות שיוצאות מנמל חיפה, לטוס לאחד מנמלי הים באירופה כדי לבקר ביעדים שמפוזרים באוקיינוס האטלנטי ואפילו לעשות זאת ממיאמי או ניו יורק בארצות הברית.

הפלגות הן אטרקציה מושלמת לבני זוג שחוגגים ימי נישואין. זו חופשה זולה מכפי שנהוג לחשוב וברוב הספינות המחיר כולל ארוחות בוקר, צהריים וערב. רמת הפאר של הספינה תלויה בתקציב של בני הזוג והחוויה מובטחת בכל הגילאים.

2. טיסה בכדור פורח

מי שמעדיף להישאר מעל פני הים יכול לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהגיע עם בן או בת הזוג לטיסה בכדור פורח. יש בישראל חברות שמציעות טיסות מן הסוג הזה והן כמובן פופולאריות גם בשאר רחבי העולם.

היתרון של טיסה בכדור פורח הוא שמדובר בדרך מיוחדת מאוד לחגוג את יום הנישואין. זוגות במערכת יחסים ארוכה עלולים לסבול לעיתים משחיקה מסוימת, מה גם שלרוב אין להם זמן להקדיש רק לעצמם. הטיסה בכדור פורח תעניק להם לפחות כמה שעות של שקט ותאפשר לקבל פרספקטיבה חדשה על כל מה שקורה במרחק של מאות מטרים למטה.

3. קורס צלילה בים האדום

אפשר לשלב את הרעיון לחגיגות יום הנישואין עם חופשה סולידית בבית מלון ואין עיר טובה יותר לעשות זאת מאשר אילת. כדאי להפתיע את בני הזוג עם חדר מפואר ולתאם קורס צלילה באחד החופים. אין צורך בניסיון קודם או ברקע מסוים על מנת לעבור את הקורס וניתן להזמין אותו גם בהתראה קצרה.

קורס צלילה נמשך מספר מפגשים בלבד אך השילוב שלו עם הלינה בבית מלון באילת הוא זה שיבטיח לבני הזוג את התנאים לחגיגה מושלמת. הקורס נערך עבור בני הזוג יחד והוא כולל צילום תמונות מתחת למים, צפייה מקרוב בשוניות אלמוגים נדירות וצבירת מזכרות לכל החיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*