איזו קבוצת כדורגל תלכו לראות העונה?

איזו קבוצת כדורגל תלכו לראות העונה?

פחות מחודש עד לחזרתו הרשמית של הכדורגל הישראלי, בחרנו לשאול אתכם, חובבי הענף של העיר אשדוד, את איזו ליגה תפקדו הכי הרבה במהלך העונה הקרובה.
בעונה האחרונה שלוש קבוצות עיקריות הביאו את מרבית הקהל אל כרי הדשא באצטדיון היא' הוותיק ובמגרש הסינטתי ברובע ב', אלו כמובן , מועדון ספורט אשדוד, מכבי עירוני אשדוד והפועל אדומים אשדוד.
בחרנו ליצור עבורכם סקר מיוחד, בוא נראה את איזו קבוצה אתם מעדיפים לפקוד בצורה המרשימה ביותר, וגם מה היא הקבוצה הפחות אטרקטיבית. אך לפני הכל, הנה כמה סיבות (בעד ונגד) עבור כל אחת משלושת המועדונים.

מועדון ספורט אשדוד:

קיץ 1999 נפל דבר בעיר אשדוד. שתי הקבוצות הבכירות (עירוני והפועל) התמזגו בכדי ליצור קבומה אחת, מועדון אחד שמשלב על דגלו את שני הצבעים שהיו מזוהים עם אותם הקבוצות ( האדום והצהוב), על מנת ליצור קבוצה שלכאורה תרוץ ותאבק על תארים. אמנם בתחילה, התלבושת הייתה בצבע התכלת כפי שעטה על עצמו חיים רביבו בתקופתו בסלטה ויגו הספרדית, אך כעבור ארבע שנים, האדום- צהוב השתלט סופית על הכדורגל בעיר. רצונות לחוד ומציאות לחוד- למרות הרצון ליצור קבוצה שתתן פייט למועדוני הפאר בכדורגל הישראלי, מ.ס דשדשה ועדיין נתפסת כקבוצת אמצע טבלה ומטה בליגת העל. במהלך 18 השנים מאז האיחוד, הקבוצה השתתפה פעמיים במסגרת אירופית, כשהשיא היה ב2004\2005, אז עלתה הקבוצה לגביע אופ"א שנחשב בזמנו למפעל השני בחשיבותו, אך הודחה כבר בשלב המוקדמות הראשון לדומז'אלה הסלובנית. מלבד כך, הקבוצה הגיעה מספר פעמים לגמר גביע הטוטו ולחצאי גמר גביע המדינה, אך לא זכתה להניף שום תואר!.

למה לי להגיע?

אמנם תארים טרם נרשמו, אך מ.ס אשדוד נחשבת עדיין לקבוצה הבכירה של העיר, גם אם מספר האוהדים שלה הולך וקטן משנה לשנה. הקבוצה מביאה העירה את כל מועדוני הפאר של הכדורגל הישראלי לפחות פעם אחת בעונה, והכישרונות הצעירים יוצאי האקדמיה, מבטאים את יכולותיהם בכל משחק ומשחק, ומוכיחים שבהחלט שווה לצפות בהם. בקבוצה, שמות נוצצים כמו השוער העולה יואב ג'רפי, הבלם חאתם אלחמיד, ושחקנים צעירים כמו גדי קינדה ודין דוד.

מטרות לעונה הקרובה: פלייאוף עליון וזכייה אפשרית בתואר.

מכבי עירוני אשדוד:

אחת משתי קבוצות האוהדים שקמו מחדש בקייץ 2015 בעיר אשדוד, ולמעשה קבוצת האוהדים הראשונה יותר ולעיניהם של לא מעט אנשים, אף הבכירה יותר. בעונתה הראשונה לפני כשנתיים בליגה ג' דרום, סיימה הקבוצה בצהוב תחת פיני עייש שעזב לאדומים, במקום הראשון בטבלה, תוך כדי שהיא גוברת על האדומים אשדוד בכל שלושת משחקי הדרבי, ומעפילה בתום העונה לליגה ב'. העונה האחרונה בליגה ב' הייתה כבר סיפור אחר לגמרי. היריבות היו חזקות ומנוסות, ולמרות שסיימה את העונה הסדירה רק במקום הרביעי, עירוני הייתה רחוקה נשי משחקים בלבד מהעפלת ליגה שנייה ברציפות, אלא שהפסד בהארכה בגמר המחוזות של ליגה ב' לאור יהודה, סתם את הגלולה ואת הציפיות.

למה לי להגיע?ֿ

ביינתים עד כה, עירוני אשדוד תחת שרון מרציאנו רחוקה מלהשלים את מכסת הסגל שלה. בימים אלו עורכת הקבוצה מבחנים על מנת לצוד שחקנים אלמוניים חדשים כמו בשנתיים הקודמות. אך ללא ספק, עד כה ההחתמה של הקיץ עבור הקבוצה המזוהה עם סמל הדולפין, הוא ההגעה של הבן האובד ברוך דגו. דגו, עדיין שומר על כושר משחק מדהים, בטח לרמה של ליגה ב', כשעד לפני חודשיים עוד עלה דגו במדי הפועל אשקלון קבוצתו הקודמת, למשחקים בליגת העל. דגו, יוצא הקבוצה, כבש שערים בליגת האלופות, זכה באליפויות ובגבעים עם הפועל ומכבי תל אביב ואף ערך 2 הופעות במדי הנבחרת הלאומית. אל דגו עד כה צורפו טקלה אסמלש ושהב פשאי הקשרים, כמו גם לא מעט שחקנים שנשארו מהעונה הקודמת, שהבכירים הם רועי סבג הבלם, ערן מלכין  וגל אנגלשטיין השוער.

מטרות לעונה הקרובה : עליית ליגה.

הפועל אדומים אשדוד:

קבוצת האוהדים השנייה של העיר אשדוד, החלה לפני כחודש לעסוק במכירת מניות עבור אוהדיה הנלהבים. אחרי עונה ראשונה בליגה ג' בה הקבוצה ראתה את היריבה הצהובה המרה חולפת על פניה בדרך לעליית ליגה, האדומים אשדוד הפיקו לקחים, ואחרי צירוף של כמה משחקני עירוני בעונה שעברה, וכמובן המאמן פיני עייש שעבר לצבע האדום של העיר, האדומים נתנו עונה מרשימה ביותר אשתקד, ועלו די בקלילות ליגה, אף על פי שהעלייה רשמית בוצעה רק במחזור הנעילה של העונה.

למה לי להגיע?

כמו בצד הצהוב, האדומים לא החתימו יותר מדי שחקני רכש חדשים, למעשה רק שחקן רכש אחד חתם בקבוצה. אבל איזה שחקן! לא פחות ולא יותר מאריאל טרבלסי, הכוכב הגדול של עירוני אשדוד בשנתיים האחרונות, כשבאמתחתו 49 שערים באותם השנתיים. לפני כמה שנים לואיס פיגו הגדול עזב את ברצלונה לטובת ריאל מדריד, כעבור כמה שנים במדינתנו הצנועה גם ערן זהבי חצה את הכביש לצד הצהוב של תל אביב, ככה שאולי טרבלסי לא שם גדול כמו השניים הקודמים שהוזכרו, אך עדיין מדובר בהעברה מרעישה ביותר שעשויה להוות שובר שיויון בין קבוצות האוהדים של אשדוד בעונה הקרובה. אל טרבלסי מצטרפים לא מעט שחקנים שכיכבו באדום בעונה שעברה וממשיכים לעונה הקרובה, ביניהם ניתן למצוא את שימי ביטון החלוץ המחונן, משה שליו הקשר וכן את סאמר גונדי ועמירן ביטון.

מטרות לעונה הקרובה: עליית ליגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*