למה חופשה זוגית בצימר עדיפה על פני בית מלון?

למה חופשה זוגית בצימר עדיפה על פני בית מלון?

חופשה זוגית היא חופשה מרגשת במיוחד. סוף סוף מגיעה העת להשאיר את הילדים אצל שמרטף, לקחת כמה ימי חופש מהעבודה ולעזוב הכל לטובת שבירת שגרה, שינוי אווירה וריענון הגוף והנפש. כל זוג העומד בפני תכנון חופשה מכיר את הדילמה הנפוצה – מה עדיף – חופשה זוגית בצימר או בבית מלון? מיד נראה שחופשה בצימר עדיפה הרבה יותר ומתאימה למילוי מצברים והשגת המטרות אשר לשמן יוצאים לחופשה מלכתחילה.

מה היתרונות של צימר על פני בית מלון?

  • שקט ואינטימיות – לצימר מגיעים לבד. גם אם בוחרים במתחם של כמה צימרים – תהיה בדרך כלל כניסה נפרדת לכל אחד מהצימרים, בריכה פרטית ולעיתים קרובות אפילו ג'קוזי שיעמוד לרשותם של בני הזוג הנופשים. אפשר להתרכז בזמן איכות זוגי ואינטימי מבלי לפגוש איש בנוסף לאורך החופשה כולה.
  • בקשות מיוחדות – כאשר מגיעים לבית מלון רגיל צריך להבין את השירותים שמקבלים ואת המתקנים שמציע המלון ובדרך כלל אין אפשרות לגמישות. כאשר בוחרים באפשרות לינה ברמה גבוהה יותר, כמו למשל מלון בוטיק בראש פינה – אפשר לנסות להתגמש, לבקש בקשות מיוחדות ולמצוא אוזן קשבת בקרב צוות עובדי המלון.
  • נוף – בית מלון גדול לא יכול להציע נוף מרהיב שישתקף מכל חלונות החדרים. כאשר מזמינים סוויטה בראש פינה אפשר להיות בטוחים שלא רק הסוויטה עצמה תהיה מהנה ומפנקת אלא גם הסביבה שבה היא ממוקמת ואפשר יהיה לחוש בתכונות הגליל העליון ורמת הגולן גם משהייה בחלק החיצוני הצמוד לסוויטה.
  • חופשה אמתית – כאשר מתרחקים ובוחרים בחופשה באזור אחר – רק צימר יאפשר ליהנות משקט ושלווה מוחלטים ללא שום רעשי רקע או הפרעות מצד אנשים אחרים שעלולים במקרים קיצוניים לקלקל את החופשה הזוגית שבני הזוג כל כך ציפו לה.

מדוע לבחור צימר ראש פינה?

באזורים רבים בכל הארץ ממוקמים צימרים רומנטיים הפונים לזוגות ומציעים חופשות זוגיות, אינטימיות ופרטיות. ראש פינה היא מקום קסום ומיוחד במינו, בעל אווירה מיסטית וייחודית של היסטוריה, דת, מיתולוגיה וגאוגרפיה ייחודיות. אי אפשר להישאר אדישים לקסם שחשים באוויר מיד עם הכניסה לעיירה וקל מאד להישאב לשקט והשלווה שהיא מציעה בכל פינה.

בראש פינה אי אפשר שלא להתמסר לרוחניות העוטפת את הרחובות והסמטאות וגם אם בוחרים שלא לצאת מהצימר אלא להישאר בו על מנת לנוח ולבלות זמן איכות זוגי – האווירה מבחוץ מגיעה עד לבני הזוג שייהנו מאד משינוי השגרה וקסם האמתי שבו הם נמצאים. אין בית מלון, יוקרתי ככל שיהיה שיציע בדיוק את אותם התנאים וחבל לבזבז את ימי החופשה על מקום לינה שלבטח יהיו בו אורחים נוספים, רעש והמולה ויהיה קשה להתנתק מהשגרה וליהנות בראש שקט.

על חופשה זוגית לא מתפשרים!

זוגות רבים לא יכולים להרשות לעצמם לעזוב את כל תלאות היום ולצאת לחופשה. לכן, עד שסוף סוף נקרית ההזדמנות – חשוב מאד לנצל אותה ולא לפספס שום פרט על מנת שהחופשה אכן תשיג את המטרות שלה ולא תתבזבז לחינם, שכן אין לדעת מתי תהיה הפעם הבאה שבה אפשר יהיה שום לארגן חופשה זוגית. החופשה חשובה לשם מילוי מצברים וטעינת כוחות מנטליים ורגשיים לקראת החזרה לשגרה.

ידוע שחופשה זוגית תורמת רבות לזוגיות המתמשכת ומאפשרת זמן של שיחה זוגית, בילוי וביצוע פעילויות ופעולות שבשגרה קשה מאד, או אפילו בלתי אפשרי לבצע אותם. זו הזדמנות מצוינת להיות מרוכזים בבן או בת הזו בלי הסחות דעת או הפרעות ברקע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*